سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار اردبیل؛

مردم استان اردبیل نگران تامین کالاهای اساسی نباشند

استاندار اردبیل گفت: تمهیدات لازم برای تامین نیازهای ضروری شهروندان اندیشیده شده و مردم استان اردبیل نگران تامین کالاهای اساسی نباشند.

اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: تمهیدات لازم برای تامین نیازهای ضروری شهروندان اندیشیده شده و نسبت به دپوی کالاهای ضروری لازم در انبارهای سازمان های مربوطه اقدام شده است و مردم استان نگران تامین کالاهای اساسی نباشند.

وی بیان کرد: همه دستگاه های مسئول مکلف هستند به صورت تمام وقت و بدون وقفه وضعیت بازار به ویژه کالاهای اساسی و نیازهای ضروری مردم را رصد و تمهیدات لازم را جهت تامین و توزیع منصفانه کالاها فراهم آورند.

استاندار اردبیل اظهار داشت: باید به مردم اطمینان داده شود که مشکل زیادی در خصوص تامین کالاهای اساسی وجود نخواهد داشت و مدیران دستگاه های اجرایی باید افکار عمومی را با اطلاع رسانی مطمئن کنند که ذخیره سازی مواد غذایی مطلوب بوده و تامین مایحتاج مردم مشکلی بوجود نخواهد آمد .

به گفته بهنام جو در مراکز تولیدی و بنادر کشور کالا به اندازه نیازهای کشور وجود دارد و بخش زیادی از کمبودهای مقطعی در برخی اقلام مانند افزایش قیمت گوشت مرغ و روغن نباتی ناشی از ایجاد مشکلاتی در شبکه حمل و نقل جاده ای و کاهش تردد کامیون ها بوده است که با تدابیر اتخاذ شده برای حل مشکلات رانندگان و شرکت های حمل و نقل مانند اختصاص لاستیک به نرخ ارز دولتی؛ در روزهای آتی شاهد افزایش حجم ورود کالا به استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

تمهیدات لازم برای تامین نیازهای ضروری شهروندان اندیشیده شده است

 

برچسب ها: شهروندان ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.