سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور آتش نشانان داوطلب و برپایی نمایشگاه عکس آتش نشانی در مترو

مدیر عامل شرکت متروی تهران از برپایی میز‌های مشاوره و نمایشگاه عکس از عملیات‌های آتش نشانان همزمان با روز آتش نشان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرنوش نوبخت مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران گفت: شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با مشارکت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران روز شنبه ۷ مهرماه ۹۷ همزمان با روز آتش نشانان با حضور در ۵ ایستگاه منتخب متروی تهران به توزیع اقلام فرهنگی آتش نشانی پرداختند و به سئوالات شهروندان و مسافران در خصوص موضوعات ایمنی پاسخ دادند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان داوطلب ازساعت ۹ صبح تا ۱۶ بعدازظهر در ایستگاه صادقیه، امام خمینی (ره)، دروازه دولت، تئاتر شهر، تجریش به شهروندان و مسافران محترم خدمات ارائه می‌دهند.

نوبخت افزود: افراد علاقه‌مند به همکاری با آتش نشانی نیز می‌توانند با حضور در ایستگاه‌های منتخب برای ثبت نام به عنوان آتش نشان داوطلب نیز اقدام کنند.

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در پایان از برپایی نمایشگاه عکس در ۲ ایستگاه امام خمینی (ره) و پانزده خرداد خبر داد و افزود: عکس‌های ارائه شده در این نمایشگاه از عملیات‌های واقعی آتش نشانان است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مترو ، آتش نشانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.