سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از سوی استاندار وان مطرح شد؛

معرفی اردبیل به عنوان غرفه برتر نمایشگاه گردشگری وان در ترکیه

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از معرفی استان اردبیل به عنوان غرفه برتر نمایشگاه گردشگری وان در ترکیه خبر داد.

نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تصریح کرد: این معرفی از سوی استاندار وان و به واسطه توجه به المان های تاریخی و فرهنگی در غرفه آرایی صورت گرفته است.

وی افزود: علاوه بر این پاسخ مطلوب به مراجعان و انعکاس توانمندی های استان اردبیل در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از دلایل معرفی اردبیل به عنوان غرفه برتر این نمایشگاه است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تاکید کرد: این استان به نمایندگی از استان های شمال غرب کشور توانسته به حد مطلوب جاذبه های گردشگری و میراثی منطقه شمال غرب را معرفی کند.

فلاحی با بیان اینکه از کل کشور، صرفا اداره کل میراث فرهنگی استان در این نمایشگاه حضور یافته است، ادامه داد: از مابقی استان ها نیز فعالان گردشگری و آژانس های بین المللی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی به استقبال مسئولان گردشگری استان وان و کشور ترکیه از حضور پرشور استان اردبیل اشاره کرد و بیان داشت: ظرفیت های گردشگری در دیدار و مذاکره با فعالان گردشگری معرفی شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با بیان اینکه این نمایشگاه تا هشتم مهر ماه ادامه دارد، اضافه کرد: توانستیم تصویر روشن و متفاوتی از جاذبه های گردشگری استان در این نمایشگاه معرفی کنیم.

انتهای پیام/ح

معرفی ظرفیت های گردشگری استان اردبیل

برچسب ها: نمایشگاه ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.