سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

آخرین خبر از ساخت و تولید یک انیمیشن سینمایی/ پروژه «بیژن و منیژه» ساخته می‌شود؟

غلامرضا آزادی کارگردان سینما از ادامه طراحی و ساخت انیمیشن «حماسه آرش کمانگیر» خبر داد.

غلامرضا آزادی کارگردان سینما، درباره آخرین وضعیت ساخت رئال انیمیشن «حماسه آرش کمانگیر» به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: کماکان درگیر طراحی و ساخت انیمیشن‌های این اثر هستیم و به نظرم حدود هشت ماه دیگر درگیر آن خواهیم بود.

وی در خصوص آخرین وضعیت ساخت رئال انیمیشن «بیژن و منیژه» بیان کرد: این اثر هم در مرحله طراحی قرار دارد؛ اما به سختی می‌توان وارد مرحله اجرای آن شد. فعلا تولیدش مسکوت است.

این کارگردان افزود: با این وضع دلار و ارز و گرانی مگر می‌توان به راحتی دست به تولید زد؟! از طرفی هزینه سینما صرف فیلم‌هایی می‌شود که نمی‌توان به ماندگاری آن فکر کرد و ارزش خاصی ندارند. سینما هم دلاری شده است؛ یعنی کسی که می‌خواهد تجارت کند به سینما می‌آید و پول متعلق به زد و بند کار‌ها، رانت دار‌ها و ... است و آدم‌های درست و حسابی پولی در دست ندارند.

آزادی اذعان کرد: در این وضعیت چیزی که تخریب می‌شود، فرهنگ است. ما هم که در بخش خصوصی کار می‌کنیم روز به روز دست تنگ‌تر می‌شویم و سختی ما بیشتر می‌شود. البته این حرف‌ها هم دیگر نخ نما و کلیشه‌ای شده است؛ چون مدت هاست به نتیجه نمی‌رسد و وضعیت سینما و بخش خصوصی روز به روز بدتر می‌شود.

گفتنی است؛ رئال انیمیشن «حماسه آرش کمانگیر» را غلامرضا آزادی کارگردانی می‌کند و کارگردانی رئال انیمیشن «بیژن و منیژه» بر عهده فریال بهزاد است.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.