سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان خبر داد:

پرداخت 85 میلیارد تومان به 953 طرح کشاورزی دراستان کردستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: 85 میلیارد تومان تسهیلات به 953 طرح کشاورزی از محل اشتغال روستایی و اشتغال فراگیر تا امروز پرداخت شده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،خالد جعفری در جلسه کارگروه مشترک توسعه و سرمایه گذاری جهاد کشاورزی استان گفت: همکاری بانک های استان با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به بخش کشاورزی استان کردستان قابل تقدیر بوده و سهم بانک کشاورزی بیشتر از بانک های دیگر  است .

وی افزود: طرح های کلان که می تواند توجیه اقتصادی مناسبی در سطح ملی و استانی فراهم کند به عنوان طرح های اولویتی رسیدگی شده است که از این طرح  ها می توان به طرح های گاوداری 1000راسی روزچنگ مریوان، مجتمع ایمان طیور، طرح پرواربندی گوسفند  ایزدی، گلخانه کریمی، طرح ژینانوش مریوان، گاوداری 1000راسی و 3000 راسی  دهگلان اشاره کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان بیان کرد: جذب به موقع تسهیلات در راستای اثر بخشی برای جلوگیری از تاثیر تورم در این تسهیلات باید اولویت اجرای طرح های اشتغالزایی در بخش کشاورزی استان باشد .

وی ضمن تاکید بر  اهمیت اولویت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی گفت: توجه به توسعه کسب و کار، جذب  سرمایه گذار توسعه و تکمیل ظرفیت های عرضه و توجه به طرح هایی با ساختار بخش کشاورزی در همه حوزه های، دام و طیور، زراعت و باغبانی، دامپزشکی و مکانیزاسیون، براساس رویکردهای مشخص شده از اولویت های سرمایه گذاری در این بخش است .

جعفری خاطرنشان کرد :از اعتبارات بانک سینا از25میلیارد تومان سهم سال 97 تاکنون 8درصد معادل 18 میلیاردوپانصد میلیون تومان جذب کرده است که سال گذشته از سهم 40 میلیارد تومان، 28 میلیارد تومان جذب بخش کشاورزی استان کردستان شد .

وی یادآور شد: نظارت بر روند اجرای طرح های اشتغالزایی در بخش کشاورزی ضروری بوده و باید در همه مراحل اجرای طرح تا زمان بهره برداری نظارت کامل انجام  شود .

انتهای پیام/م

پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به بخش کشاورزی

 

 

 

برچسب ها: کشاورزان ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.