سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمار قربانیان مشروبات الکلی در خراسان شمالی به ۴ نفر رسید/دستگیر ۳۱ نفر از عاملان تولید و توزیع

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی خراسان شمالی گفت: بر اثر مسمومیت مشروبات الکلی در استان چهار نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛  تقی دولت آبادی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی خراسان شمالی گفت: در ۱۰ روز گذشته ۵۲ نفر از قربانیان مشروبات الکی در شهرستان‌های بجنورد و شیروان دچار مسمومیت شدند که از این تعداد ۲  نفر زن و مابقی مرد هستند.

وی افزود: تاکنون بر اثر مسمومیت مشروبات الکلی در استان چهار نفر جان خود را از دست دادند و ۴ تن برای ادامه درمان به مشهد اعزام شدند.

دولت آبادی افزود: بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان تاکنون ۶ نفر از افراد به بخش‌های ICU منتقل و ۲۴ نفر هم از بیمارستان مرخص شدند.

وی با بیان این که سن این افراد ۱۸ تا ۵۹ سال گزارش شده است، گفت: هم اکنون ۱۳ نفر هم در مراکز درمانی بستری هستند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی خراسان شمالی اضافه کرد: در کارگاه تولید مشروبات الکلی مرگبار در خراسان شمالی ۶ نفر عوامل اصلی تولید مشروبات الکلی بودند و ۲۵ نفر دیگر نیز عوامل توزیع بودند که شناشایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه این مشروبات دست ساز به لحاظ مواد استفاده شده، مرگبار است ، گفت: مسمومیت با این محصول ، بسیار خطرناک است از این رو به افرادی که نسبت به تهیه این مشروب اقدام کرده اند توصیه می‌شود به هیچ عنوان آن را مصرف نکنند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و معین حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی خراسان شمالی گفت: چهار نفر از بیماران هم نیاز به دیالیز پیدا کردند که هر کدام یک تا سه نوبت دیالیز شدند.

انتهای پیام / ب 

افزایش قربانیان مشروبات الکلی در خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ملکوت
۱۳:۳۰ ۰۷ مهر ۱۳۹۷
به درک که مسموم شدند بی عقلهای نادان .