سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۹۱ شوهر بدهکار در زندان‌های استان کرمان

مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان گفت:افزایش تصاعدی قیمت سکه در چهارماه گذشته سبب رشد 10 تا 12 درصدی زندانیان بدهکار مهریه و نفقه در زندان‌های استان شده است.

سید حجت موسوی قوام مدیر عامل ستاد دیه استان کرمان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در حال حاضر ۱۹۱ نفر به دلیل بدهی مهریه و نفقه در زندان‌های استان کرمان به سر می برند.

وی افزود: افزایش نرخ سکه علاوه بر آنکه پرونده‌های قضایی دادگاه‌های خانواده را زیادتر کرده، آمار زندانیان بدهکار مهریه را نیز تا حد قابل توجهی افزایش داده است.

موسوی تصریح کرد : از تعداد ۱۹۱ نفر از زندانیان محکوم به پرداخت مهریه، ۱۱۸ نفرمربوط به مهریه و ۱۰ نفر مربوط به نفقه میباشد.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان گفت:طبق آمار واصله و اطلاعات رسیده اکنون کمترین زندانیان مربوط به مهریه در شهرستان کهنوج و بیشترین آمار مربوط به شهرستان کرمان می باشد.

وی بیشترین میزان بدهی را ۲ هزار سکه و کمترین آن را ۳ تا ۴ میلیون تومان عنوان کرد و گفت: آمار بدهکاران مهریه و نفقه در استان کرمان نسبت به فروردین و اردیبهشت ۹۷ رشد ده تا دوازده درصدی را نشان می دهد.

وی بیان داشت:میزان بدهی بدهکاران مهریه و نفقه در استان کرمان ۷ میلیارد تومان است.

افزایش قیمت سکه سبب افزایش ده تا دوازده درصدی بدهکاران مهریه و نفقه در استان کرمان شده است.

انتهای پیام/ح

افزایش قیمت سکه به افزایش زندانیان مهریه منجر شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.