سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صنایع خراسان شمالی ۷ میلیارد تومان مالیات برای ایجاد آلایندگی پرداخت کردند

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: صنایع آلاینده استان امسال هفت میلیارد تومان مالیات به علت ایجاد آلایندگی به اداره کل مالیات پرداخت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ علی اصغر مطهری مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی  گفت: واحد‌های آلاینده صنعتی که آلودگی ایجاد می‌کنند هر ساله در دوره‌های سه ماهه پایش می‌شوند و بنا به مقدار آلایندگی باید یک درصد از فروش خود را به اداره کل مالیاتی پرداخت کند .
وی افزود: در پایش‌های دوره‌ای انجام شده در سال گذشته ۲۰ واحد صنعتی بزرگ و متوسط در خراسان شمالی آلودگی ایجاد کردند که  هفت میلیارد تومان  مالیات  به علت ایجاد آلایندگی به اداره مالیات پرداخت کردند.
مطهری با اشاره به اینکه صنایع آلاینده در سال گذشته شناسایی و رقم مذکور را امسال پرداخت کردند ، اظهار کرد: امسال حدود ۲۰ واحد صنعتی بزرگ و متوسط آلاینده شناسایی شدند که آن‌ها نیز باید یک درصد از درآمد فروششان را در سال آینده به حساب اداره کل مالیات واریز کنند.
وی گفت: از سوی دیگر برخی از واحد‌های صنعتی کوچک و کارگاهی نیز در استان وجود داشته که آلودگی ایجاد می‌کردند و به مراجع قضایی معرفی شدند.
انتهای پیام / ب / ایسنا


شناسایی ۲۰ واحد صنعتی آلاینده در خراسان شمالی

برچسب ها: محیط زیست ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.