وی با اشاره به مخاطبانی با زبان های مختلف در جهان، عنوان کرد: ما هنوز برای مخاطب فرانسوی زبان، جنوب شرق آسیا و حوزه آفریقا برنامه مشخصی نداریم، البته برنامه های محدود رادیویی تولید شده است اما به صورت منظم و دائمی تولیدی نداشته ایم.
وی ادامه داد: کارهای نکرده زیاد داریم و در کنار افزایش کمّی شبکه ها، راهبرد دیگری در دستور کار داریم که جهت دادن پخش سنتی به سمت فرمت های نو و رسانه های نوین و شبکه های مجازی است.
جبلی اظهار کرد: ما در حوزه برودکست با محدودیت های زیادی در جهان رو به رو هستیم بنابراین چاره ای جز پر کردن خلاها با این رسانه های مجازی نداریم.
معاون برون مرزی صداوسیما در پایان درباره تولید آثار نمایشی و دیگر قالب ها تصریح کرد: ما با ژانرها و قالب های مختلفی آثار خود را تولید می کنیم و فرمت هایی مثل برنامه های خانوادگی و خبر داریم. در حوزه خبر و قالب های سیاسی برنامه های زیادی تولید کرده ایم و در حوزه آثار نمایشی نیز باید کارهای بیشتری انجام دهیم.
منبع: مهر
انتهای پیام/