سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخاب کمپ تیم ملی فوتبال در دبی امروز قطعی می شود

محل استقرار تیم ملی فوتبال ایران در زمان برگزاری جام ملتهای آسیا در جلسه امروز مهدی تاج و کارلوس کی روش قطعی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران این روزها برای شركت در كارگاه آموزشى و توجيهی جام ملت های آسیا که از 27 تا 30 سپتامبر در ابوظبی برگزار می شود و همچنین بازدید از ورزشگاه های محل برگزاری دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران در این رقابت ها در امارات به سر می برد.

از طرفی مهدی تاج هم که اکنون در امارات حضور دارد مشغول فراهم کردن مقدمات برگزاری اردوی  نهایی تیم ملی در دبی است و به همین دلیل مذاکراتی با مسئولان باشگاه ایرانیان دبی انجام داده است.

تاج و کی روش  قرار است امروز(شنبه) نشستی را درباره قطعی کردن باشگاه ایرانیان دبی به عنوان کمپ تیم ملی فوتبال کشورمان در جام ملتهای آسیا برگزار کرده و البته درباره اردوی آتی تیم ملی به بحث و تبادل نظر بنشینند.

با توجه به مشکلات مالی فدراسیون فوتبال، باشگاه ایرانیان دبی که امکانات خوبی دارد و اردوی بیشتر تیم های ایرانی در سفر به امارات در آن برگزار می شود گزینه ایده آلی برای استقرار تیم ملی در زمان برگزاری جام ملتهای آسیا محسوب می شود.

تاج پس از اتمام  جلسه با کی روش برای حضور در نشست کمیته مسابقات فیفا و برگزاری جلسه ای با جیانی اینفانتینو عازم زوریخ می شود. کارلوس کی روش هم تا میانه های هفته جاری به ایران باز می گردد تا از 13 مهر دور دوم تمرینات آماده سازی تیم ملی را برای حضور در جام ملتهای آسیا زیرنظر بگیرد.


بیشتر بخوانید:

مکزیکی ها منتظر پایان قرارداد کی روش با ایران

حضور سرمربی و کادر تیم ملی در کارگاه آموزشى و توجیهی جام ملتهاى آسیا

عضو فدراسیون فوتبال مبلغ قرارداد کی روش را لو داد


انتهای پیام/

محل تمرین تیم ملی قطعی می شود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.