سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی؛

صادرات ۱۹۰۰ تن فرآورده خام دامی از آذربایجان شرقی به ۱۲ کشور دنیا

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: در ۶ ماهه اول سال ۹۷ بیش از یک هزار و ۹۰۰ تن انواع فرآورده خام دامی با نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی به کشور‌های مقصد صادر شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی، بهداد مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای سال‌جاری مقدار یک میلیون و ۹۲۰ هزار کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی اعم از پودر گوشت، پا و پنجه مرغ، کنسانتره دامی و عسل تحت نظارت‌های بهداشتی دقیق کارشناسان این اداره کل و با صدور ۸۱ فقره گواهی بهداشتی به مقصد ۱۲ کشور صادر شده است.

وی با اشاره به نظارت بهداشتی این اداره کل بر صادرات دام زنده نیز افزود: ۲۸ هزار قطعه جوجه یکروزه و ۲۵ هزار قطعه بچه ماهی قزل آلا به کشور آذربایجان صادر شده است.

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: بر همین اساس ۱۲ کشور شامل ترکیه، ویتنام، عراق، آذربایجان، لبنان، مالزی، امارات متحده عربی، عمان، ارمنستان، کانادا، گرجستان و آلمان مقصد صادرات فرآورده‌های خام دامی بوده است.

بهداد خاطرنشان کرد: کارشناسان اداره کل دامپزشکی آذربایجان شرقی در نیمه اول سالجاری بر ترانزیت بیش از ۲۸۸ تن فرآورده خام دامی و ۵۶ هزار و ۲۰۰ جلد پوست خام گاوی نیز نظارت داشته‌اند. 

 

انتهای پیام/ش

صادرات ۲۵ هزار قطعه بچه ماهی قزل آلا به کشور آذربایجان

برچسب ها: صادرات ، واردات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.