سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه و تجهیز خانه ورزش روستاهای استان گلستان

رئیس هیئت ورزش روستایی گلستان از توسعه و تجهیز خانه ورزش روستاهای استان گلستان خبرداد.

رضا محمد خانی رئیس هیئت ورزش روستایی گلستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ گفت: از سال گذشته تاکنون در سطح روستا‌های استان گلستان ۵۰ خانه ورزش به بهره داری رسید و این آمادگی وجود دارد به همین میزان خانه ورزش روستا‌ها با توجه به رشد جمعیت و عدم داشتن سالن ورزشی به روستاها با تجهیزات ورزشی واگذار شود.

محمدخانی ادامه داد: با توجه به وسایل ورزشی که برای توسعه تجهیز خانه‌های ورزش در اختیار روستا‌ها قرار می‌گیرد کمیته‌های استعداد یابی آن‌ها در رشته‌های مرتبط فوتبال دستی، دارت، تنیس روی میز، شطرنج، ورزش‌های رزمی، کاراته و تکواندو فعال شود.

وی گفت: کمیته‌های استعدادیابی هیئت های ورزشی مرتبط می‌توانند با همکاری ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و از امکانات ورزشی بهره مندشوند و استعداد‌های نخبه رشته‌های مختلف ورزشی در روستا‌ها را شناسایی کنند.

رئیس هیئت ورزش روستایی گلستان ادامه داد: وجود امکانات ورزشی در روستا‌های استان باعث می‌شود مشکل تردد ورزشکاران روستایی به شهر‌ها برای انجام ورزش رفع شود.

وی با اشاره به نگاه ویژه به ورزش بانوان در روستا‌های استان برای استفاده از فضای ورزشی در روستا‌ها گفت: بیش از ۶۰ درصد زمان خانه‌های ورزش در طول روز در اختیار بانوان ورزشکار روستا‌ها قرار می‌گیرد که این نقطه عطف ورزش بانوان استان است.

محمدخانی تاکید کرد: دهیاران روستا‌های استان ساعت کار خانه‌های ورزش را اعلام و سر در خانه‌های ورزشی زمان فعالیت خانه‌های ورزش را نصب کنند.

وی در پایان با اشاره به حضور شهرستان بندرگز در سو مین دوره مسابقات جام روستا قهرمان درگلستان گفت: در دوسال گذشته این شهرستان تمامی روستا‌های بندرگز را برای توسعه ورزش فعال کرد و عملکرد بسیار مناسبی در سطح ورزش استان داشته است.

انتهای پیام /ع/م
 

 

خانه ورزش روستاهای استان گلستان  تجهیز می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.