سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وجود 20 کتابخانه فعال در ملایر

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر گفت: در حال حاضر 20 کتابخانه در این شهرستان فعال است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدمهدی آخشیک رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر از احداث 10 باب کتابخانه شهری و روستایی در ملایر خبر داد و گفت: از این تعداد 6 باب کتابخانه در روستاهای حسین‌آباد شاملو، ینگی‌کند، ازناو، علوی، کهکدان و کمری با کمک بانک پاسارگاد و پیگیری‌های نماینده مردم ملایر در مجلس احداث می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در شهرستان ملایر 20 کتابخانه عمومی فعال است، افزود: از این تعداد 11 باب کتابخانه روستایی و 9 باب نیز کتابخانه شهری است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر با بیان اینکه تعداد 220 هزار نسخه در کتاب‌های ملایر موجود است، گفت: در این کتابخانه بیش از 11 هزار عضو فعال هستند.

آخشیک با اشاره به اینکه در حال حاضر زیربنای کتابخانه‌های عمومی شهرستان 5 هزار و 500 متر مربع است، تصریح کرد: این میزان باید تا پایان برنامه ششم توسعه به بیش از 11 هزار مترمربع برسد.

وی با بیان اینکه افزایش فضای کتابخانه‌ای  یکی از اولویت‌های نهاد کتابخانه‌هاست تصریح کرد: این برنامه با توجه به نیاز شهرستان ملایر در دستور کار است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر با بیان اینکه هر کدام از این کتابخانه‌ها دارای 120 متر مربع است گفت: دو کتابخانه نیز با کمک خیران و اهالی در روستای توجغار با پیشرفت 95 درصدی در حال احداث است.

آخشیک به احداث دو باب کتابخانه شهری در ملایر اشاره کرد و گفت:  این دو کتابخانه در انتهای خیابان سعدی و قلعه میرفتاح در دست اجراست.

انتهای پیام/ب

احداث 10 کتابخانه در ملایر

برچسب ها: کتاب ، کتابخانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.