سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از چند کارگاه تولیدی کفش در مشهد

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس برای بررسی وضعیت کارگاه های تولیدی کفش از چند کارگاه تولیدی کفش در مشهدبازدید کرد .

نصرالله پژمان فر رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید از کارگاه‌های تواید کفش در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ گفت: در مسیر این صنعت تهدیداتی به وجود آمده به طوری که برخی از کارگاه‌ها با کاهش تولید مواجه شده اند که البته این امر در حال بررسی است.

وی با توجه به شرایط امروز کشور افزود: در حال تفکر و تدبیر درباره این موضوع هستیم چرا که حدود ۵۰ نفر در کارگاه‌هایی مثل این کارگاه کار می‌کنند و باید امکانات بهتری در اختیارشان قرار بگیرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: امروز وقتی که شما جنسی را می‌خرید باید مبلغ را به صورت نقدی پرداخت کنید و حتی گاهی دیرتر از زمان مقرر جنس تحویل داده می‌شود لذا دولت و بانک‌ها باید کمک کنند تا این صنعت زنده شود.

پژمان فر همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر این که مجلس چه کمکی می‌تواند بکند؛ افزود: همان طور که در پوشاک ورود پیدا کردیم در این صنعت هم ورود پیدا می‌کنیم و قطعا نشست‌هایی را با وزیر و مسئولان زیربط برگزار خواهیم کرد تا  این روند تسهیل شود چرا که هر زمان یک کارگر از این چرخه خارج شود جایگزین کردن کارگر دیگر کار سختی است پس لازم است حداقل وضعیت موجود حفط شود.
 
 
انتهای پیام // ف.ف
 
 
 

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از چند کارگاه تولیدی کفش در مشهد بازدید کرد

برچسب ها: مجلس ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.