سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخی جاده‌های مازندران بارانی همراه با ترافیک سنگین

رئیس پلیس راه مازندران گفت: برخی جاده‌های مازندران هم اکنون بارانی و لغزنده و همراه ترافیک سنگین و نیمه سنگین است، رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: در حال حاضر رفت و آمد در جاده هراز از مسیر سپاه ۱۰۰ حدود ۳۰۰ متر به سمت تهران ترافیک سنگین و سایر نقاط این جاده ترافیک پرحجم و روان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه ترافیک هم اکنون در جاده چالوس از پل اوشن تا صخره نیمه سنگین و سایر نقاط پرحجم است. افزود: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع شد.

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ و ۳۰ ددقیقه امروز تا ۲ از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

وی افزود:هم اکنون بارش باران در شهر‌های غربی مازندران از جمله ارتفاعات چالوس و رامسر، تنکابن و نور، نوشهر آمل، بابل و محور کناره آغاز شده است.

رییس پلیس راه مازندران با توجه به لغزنده بودن سطح جاده‌ها از رانندگان خواست در هنگام رانندگی علاوه بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، با سرعت مطمئنه و با رعایت فاصله طولی مناسب رانندگی کنند.

سرهنگ قدمی گفت:: ترافیک هم اکنون در جاده سوادکوه پرحجم و در جاده کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان گزارش شده است.
وی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/ آ.


آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.