سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انقلاب اسلامی برخواسته از غدیر، بعثت و عاشورا

امام جمعه ساری گفت: انقلاب اسلامی ایران برخواسته از غدیر، بعثت و عاشورا است و طی چهل سال ماندنی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،آیت‌الله نورالله طبرسی امام جمعه ساری در خطبه این هفته نماز جمعه مرکز مازندران با بیان اینکه در حال حاضر مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند گفت: مردم در ماه محرم، حسینی بودن را نشان دادند در هیچ زمینه‌ای غافل نبودند و سنگ تمام گذاشتند.

وی افزود: عاشورا، بیمه خداوند است و سال و ماه و قرن نمی‌شناسد و سالانه عزاداری‌ها در سالار شهیدان با شور بیشتری برگزار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: انقلاب ما برخواسته از غدیر، بعثت و عاشورا است و طی چهل سال ماندنی شد.

آیت‌الله طبرسی افزود: مراحل اقتصادی که تروریست‌ها برای ما به‌وجود آوردند می‌توانیم به‌راحتی عبور کنیم چرا که بدتر از هشت سال دفاع مقدس که نیست از آن مرحله با پشتکار عبور کردیم.

وی ادامه داد: مشکلات اقتصادی در برابر آن دوران که چیزی نیست، اما باید اتحاد و همدلی داشته باشیم تا بتوانیم دشمن را شکست دهیم.

امام جمعه شهرستان ساری گفت: رئیس جمهور در سازمان ملل با قاطعیت و شجاعت آمریکا را زیرسوال برد یعنی ما ملتی نیستیم بترسیم و بیان کرد اگر شما تهدید می‌کنید ما هم تهدید می‌کنیم.

آیت‌الله طبرسی افزود: سخنان رئیس جمهوری ترامپ را برای همیشه منزوی کردند.
انتهای پیام/آ


انقلاب اسلامی ثمره غدیر، بعثت و عاشورا است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.