سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دو کشته و ۲۴ مسموم بر اثر مصرف مشروبات الکلی/افزایش شمار مسموم شدگان

تعداد مسموم شدگان مشروبات الکلی در خراسان شمالی به ۲۴ نفر رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ نظری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت:تا ظهر امروز جمعه، دو نفر بر اثر عوارض مصرف مشروب الکلی در بجنورد و شیروان جان باختند.
 
نظری افزود: مجموع مسموم شدگان ۱۸ نفر است که ۴ نفر به علت حال نامساعد و وخیم به ICU منتقل شده اند.
 

مصرف الکل درخراسان شمالی ۲۴ نفر را مسموم کرد

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و معین حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی خراسان شمالی گفت: شمار مسمومان ناشی از مصرف مشروبات الکلی در این استان در هفته اخیر به ۲۴ نفر رسیده است.

دکتر تقی دولت آبادی اظهار داشت: از روز ۲۹ شهریورماه امسال تا کنون، ۱۷ نفر در شهرستان بجنورد و ۷ نفر در شهرستان شیروان به علت مصرف مشروبات الکلی مسموم شده اند که مسمومیت ۲ نفر منجر به مرگ آنان شده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و معین حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی خراسان شمالی گفت: از ۲۴ مسموم یادشده ۲ نفر زن و مابقی مرد بوده اند.


بیشتر بخوانید: یک کشته و ۱۳ مسموم بر اثر مصرف مشروبات الکلی دست ساز 


وی افزود: سن این افراد ۱۸ تا ۵۹ سال گزارش شده و در این مدت ۲ مرد ۳۶ و ۲۲ ساله بر اثر مصرف مشروبات فوت شده اند که یک نفر در بجنورد و دیگری در شیروان بوده است.

دکتر دولت آبادی گفت: ۲ نفر از مسموم شدگان برای ادامه درمان به مشهد اعزام شده اند و چهار نفر در آی. سی. یو به سر می‌برند.
وی افزود: چهار نفر از بیماران هم نیاز به دیالیز پیدا کرده اند که هر کدام یک تا سه نوبت دیالیز شده اند.

به گفته رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و معین حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی خراسان شمالی، تا کنون پنج نفر از این افراد از بیمارستان مرخص شده و مابقی در بخش و یا اورژانس بستری و تحت مراقبت هستند. 

انتهای پیام /ف

 

برچسب ها: حوادث ، علوم پزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.