سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اطعام بیش از ۷ هزار نفر در طرح بصیرت عاشورایی شهرستان نجف آباد

با اجرای طرح بصیرت عاشورای در بقاع متبرکه شهرستان نجف آباد در دهه اول محرم بیش از ۷ هزار نفر زائر و عزادار امام حسین علیه السلام میهمان سفره واقفان نیک اندیش و امامزادگان عظیم الشان شهرستان شدند.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام و المسلمین اصغر توسلی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد  اظهار داشت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته همزمان با فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) تمام بقاع متبرکه شهرستان نجف آباد سیاه پوش شدند و برنامه مختلف فرهنگی و مذهبی نیز در قالب طرح بصیرت عاشورایی نیز در جوار حرم مطهر امامزادگان عظیم الشان شهرستان نیز اجرا شد.

وی افزود: در همین راستا ویژه برنامه‌های لبیک یا حسین، شیرخوارگان حسینی، احلی من العسل، مراسم روز تاسوعا و عاشورا همراه با پیوست های فرهنگی این مراسم ها که شامل؛ برپایی غرفه های پاسخگویی به مسائل شرعی، مشاوره خانواده و.... در جوار حرم مطهر 3 امامزاده عظیم الشان شهرستان با حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار شهرستان برگزار شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد در ادامه خاطرنشان کرد: این مراسم‌ها از محل اعتبارات فرهنگی بقاع متبرکه و همچنین موقوفات منطبق برگزار شد که در این ایام بیش از 7 هزار نفر زائر و عزادار امام حسین (ع) میزبان سفره‌های اماکن متبرکه و واقفان نیک اندیش شدند.

وی به اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش در ایام محرم در موقوفات شهرستان نجف آباد اشاره کرد و اظهار داشت: موقوفه معین و مصطفی الحسینی نیز در این ایام با برپایی مجالس عزاداری و روضه خوانی امام حسین علیه السلام میزبان هیئت های مذهبی و دسته جات عزاداری بودند.

 

انتهای پیام/م

اجرای طرح بصیرت عاشورایی در نجف آباد

برچسب ها: سازمان اوقاف ، محرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.