سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایران خود را برای جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب آماده می‌کند

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت:به کوری چشم دشمنان ایران خود را برای جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب آماده می‌کند و بهتر از سال‌های گذشته این جشن برگزار خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام مجتبی کوچک‌زاد نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان اظهار داشت: شهیدان افتخار‌آفرینان انقلاب بوده و هستند، دشمنان ما بعد از انقلاب احساس کردند می‌توانند انقلاب را سرنگون کنند؛ ابتدا با تحمیل گروهک‌ها که حدود 3 سال طول کشید و پس از آن هم دشمن جنگ 8 ساله را به ما تحمیل کردند.

وی افزود: فرزندان شما به جبهه رفتند و در غرب و جنوب افتخار آفریدند و پیروزی را نصیب انقلاب کردند؛ بالاتر از پیروزی اقرار سازمان ملل و دشمنان به این بود که صدام حمله و ایران دفاع کرده است.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان بیان داشت: ایران قصد جنگ با کسی را نداشت اما از طرف غرب به ما حمله شد، ارتش ما اول انقلاب سازماندهی خود را از دست داده و سپاه تازه تشکیل شده بود، دشمن از این فرصت استفاده و قسمتی از کشور‌ را اشغال کردند.

کوچک‌زاد تصریح کرد: دشمنان به دنبال ایجاد رژیم صهیونیستی دیگری بودند اما ارتش، سپاه و بسیج اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران در اختیار دشمن قرار بگیرد.

کوچک‌زاد افزود: به کوری چشم دشمنان ایران خود را برای جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب آماده می‌کند و بهتر از سال‌های گذشته این جشن برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به ایام محرم تصریح کرد: لشکریان ابن زیاد و ابن سعد فکر می‌کردند با کشتن لشکر امام حسین (ع) پیروز شده‌اند اما پیروزی به قتل و غارت نیست به این‌ است که اهداف اصلی به کرسی بنشیند؛ امروز نام امام حسین (ع) و یاران وی جهان‌ را فرا گرفته است و امسال در نقاط مختلف جهان مسلمانان و غیر مسلمانان در عزاداری محرم و عاشورا شرکت کردند.

نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان اذعان کرد: امروز باید زینب و زینب‌ها سر از خاک برداند و ببینند در اربعین بیش از 20 میلیون نفر در عزاداری حسینی شرکت می‌کنند و همه شعار لبیک یاحسین سر می‌دهند و این از نتایج قیام حسینی است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.