سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خانواده با معیار ارزش‌های قرآنی قهرمان واقعی جامعه است

مدیر کل اوقاف کرمان در گیری‌ها و مشکلات اجتماعی امروز خانواده‌ها را دوری از قرآن ذکر کرد و گفت: خانواده‌هایی که فرزندان خود را را در مسیر قرآن وآموزش کلام وحی سوق می‌دهند قهرمانان واقعی جامعه هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام اسماعیل تدینی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، در آئین اختتامیه تجلیل از نفرات برتر مسابقات سراسری قرآن کریم استان گفت: امنیت امروز نظام جمهوری اسلامی مرهون خون شهداء و دلاور مردان دوران دفاع مقدس می‌باشد که در راه آرمان‌های امام و انقلاب به دست آمده است.

وی حادثه و وقایع عظیم کربلاء را دارای نکات و درس‌های بی شماری عنوان کرد که توانسته است تا به امروز پس از هزار سال از آن واقعه عظیم هنوز نام و یاد حسین (ع)، فرزندان و یاران وفادارش را زنده نگه دارد.

وی موضوع اهمیت به قرآن و عمل به مفاهیم آن را جزء ضروریات جامعه اسلامی نام برد و گفت: اگر در جامعه‌ای قرآن حاکم باشد آن جامعه دچار مشکلات اجتماعی نمی‌شود.

حجت الاسلام تدینی مشکلات اجتماعی گریبان گیر جامعه امروز را دوری و فاصله گرفتن از قرآن عنوان کرد و افزود: دین داری در جامعه امروزی سخت است و با این همه هجمه فعالیت‌های ضد دینی دشمن سخت‌تر هم خواهد شد و اگر ما با معارف قرآن فاصله بگیریم دچار زیان و خسران خواهیم شد.

مدیر کل اوقاف کرمان اظهار کرد: انقلاب اسلامی در آغاز راه بر مبنای اصول قرآن شکل گرفت و تا به امروز با اقدار مقام معظم رهبری به این جایگاه رسیده است وبر همین اساس اهمیت به قرآن، امروز در زندگی ما مهم است.

وی به اهمیت قرآن در نظام خانواده اشاره کرد و گفت: خانواده‌ای که خود را در گیر قرآن کند دچار معظلات جامعه نمی‌شود و با توجه به این همه در گیری‌ها و مشکلات اجتماعی، کسانی که فرزندان خود در مسیرکلام و آموزش کلام وحی سوق دهند قهرمانان واقعی جامعه امروز هستند.

مدیر کل اوقاف  وامور خیریه استان کرمان تصریح کرد: اداره کل اوقاف افتخار می‌کند که درراستای اعتلای فرهنگ قرآنی در جامعه نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرد تا در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری جامعه‌ای با آرمان‌های قرآنی در کشور شکل گیرد.

انتهای پیام/ح

تاثیرقرآن در تربیت خانواده سالم

برچسب ها: اخباراجتماعی ، قرآن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.