سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحمان: هدفم کسب طلا و رکوردشکنی در جاکارتا است

ملی پوش وزنه برداری جانبازان و معلولین گفت: هدفم کسب مدال طلا و رکورد شکنی در بازی های پارآسیایی 2018 جاکارتا است.

سیامند رحمان ملی پوش وزنه برداری جانبازان و معلولین در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره هدفش در بازی های پارآسیایی 2018 جاکارتا بیان کرد: رکورد بازی های پارآسیایی با پارالمپیک متفاوت است و با توجه به اینکه هدف مهمتری در عرصه ورزشی ام دارم سعی می کنم رکورد بازی های پارآسیایی که حدود 293 کیلوگرم است را ارتقا دهم و با رکورد جهانی و پارالمپیکی وارد این بازی ها نشوم.

او ادامه داد: هدفم کسب مدال طلا و رکوردشکنی در بازی های پارآسیایی 2018 جاکارتا است که تمام تلاشم را می کنم که با انتخاب وزنه مناسب و با صلاحدید کادر فنی بار دیگر برای کشورم افتخار آفرینی کنم و باز هم رکورد دسته فوق سنگین را به نام ایران ثبت کنم.

قویترین مرد دارای معلولیت در جهان گفت: از زمانی که از رقابت های آسیا و اقیانوسیه در ژاپن برگشتم با وجود اینکه اردوها یک مدت کوتاه تعطیل شد اما من باز هم در تهران ماندم و به تمرین ادامه دادم و در این فرصت نتوانستم به خانواده خودم سر بزنم و امیدوارم با کسب بهترین مدال، نتیجه زحماتم را بگیرم.

او در مورد انتخاب وزنه ها در رقابت های آسیایی ژاپن بیان کرد: در هر رقابتی نیاز نیست که رکورد شکنی رخ دهد چرا که وزنه برداری رشته حساسی است که اگر دچار مصدومیت یا آسیب دیدگی شوید دیگر نمی توانید در رقابت ها شرکت کنید به همین دلیل انتهاب وزنه و رکورد شکنی های من با صلاحدید کادر فنی و در رقابت های مهمی مانند پارآسیایی، جهانی و پارالمپیک رقم می خورد.

ملی پوش وزنه برداری جانبازان و معلولین گفت: در تمریناتم توانستم رکورد پارالمپیک ریو را ارتقا دهم چرا که تصمیم دارم باز هم در 2020 توکیو رکورد جهان را به نام ایران ثبت کنم و هر وزنه ای را که کادر فنی در بازی های پار آسیایی جاکارتا مشخص کند مهار خواهم کرد.


بیشتر بخوانید:

دومین مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آزاد آسیا به سیامند رحمان رسید

سیامند رحمان کاندیدای بهترین وزنه بردار آسیا رقابت‌های قهرمانی آسیا و اقیانوسیه ژاپن شد

اسامی نهایی ورزشکاران اعزامی به جاکارتا در ۱۳ رشته اعلام شد


انتهای پیام/

اظهارات رحمان درباره بازی های پارآسیایی 2018 جاکارتا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.