سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سی‌ان‌ان مدعی شد: نیروهای مقاومت در تدارک حمله به پایگاه‌های آمریکا در خاورمیانه

شبکه آمریکایی سی‌ان‌ان به نقل از مقامات ارشد این کشور ادعا کرد نیروهای مقاومت در تدارک عملیات نظامی علیه نیروهای آمریکا در منطقه هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وب‌سایت شبکه «سی‌ان‌ان» در مطلبی ادعا کرد نگرانی واشنگتن درباره حمله نیروهای تحت حمایت ایران به نیروهای نظامی و منافع آمریکا در خاورمیانه افزایش یافته است.

شبکه «سی‌ان‌ان‌» به نقل از سه مقام ارشد وزارت دفاع آمریکا مدعی شد ارزیابی‌های اطلاعاتی روزهای اخیر آمریکا نشان می‌دهد نیروهای تحت حمایت ایران در خاورمیانه در حال تدارک حمله به نیروهای آمریکایی در منطقه هستند. به گفته این مقامات این تهدید احتمالی «قریب‌الوقوع و نگران‌کننده»  است.

به نوشته «سی‌ان‌ان»، گرچه هیچ نشانه آشکاری مبنی بر حمله احتمالی نیروهای ایرانی در دست نیست اما نگرانی سازمانهای امنیتی آمریکا از آنجا ناشی می‌شود که ایران اخیراً آشکار آمریکا را یکی از کشورهای پشت‌پرده حمله تروریستی اخیر به مراسم رژه نیروهای مسلح این کشور اعلام کرد که در پی آن بیش از 20 نفر کشته شدند.

در حمله تروریستی روز شنبه (۳۱ شهریور) به رژه نظامی در اهواز ده‌ها غیرنظامی و نظامی ایرانی شهید و زخمی شدند. مقامات ارشد کشورمان تأکید کردند عاملان این حمله تروریستی باید منتظر پاسخ سخت ایران باشند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۵۶ ۱۰ مهر ۱۳۹۷
الان بهترین زمانه انتقام خون صدها شهید ایران ومقاومت قهرمان از حشد الشعبی تا نیروهای حزب الله ودیگر عزیزان را گرفت ،وقتی نیروهای امریکایی اینقدر نزدیک نیروهای داعشی هستند یعنی اینکه اینها همدیگر را پوشش داده واز هم حمایت میکنند بعد هم مثل خودشان دهرها بهانه موجهه وجود دارد از مشکل فنی تا چیزهای دیگر انها امنیت ما را هدف قرار دادهاند اگر میخواهیم انها هرگز برای بار دیگر جرات تعرض به مردم ما را نداشته باشند نباید این شرایط ایدعال را از دست بدهیم در ثانی مگر دولت سوریه و روسیه بارها اعلام نکردهاند امریکا به چه مجوزی در خاک سوریه عملیات کرده واز تروریست وجدایی طلب کرد حمایت میکند ،انها انقدر وقیح هستند که علنا در راز روشن تروریستهایی را ته جهانیان از انها نفرت وانزجار دارند حمایت میکنند ،همین دلیل کافیست که ما هم از لاک دفاع خارج شده واز ایندست گوشمالیها به انها بدهیم ،،مرگ بر جنایتکاران اسراییلروامریکا وال سعود بزدل وال نهیان ترسو این پیزوریها در مقابل میلیونها جان برکف ایران عددی نیستند که بخواهند کشور وامنیت مان را دچار خدشه کرده وشهروندان بیگناه ما را شهید کنند ،همگان دیدیم که حتی اروپاییها ودیگر جهانیان این وحشیگری انهاررا محکوم کردند بهمین دلیل زمان مناسبی مهاست برای تقاس خون شهیدانمان،،درود بر مقاومت قهرمان مرگ بر نوکران وجیره خواران ،
ناشناس
۲۳:۳۲ ۰۹ مهر ۱۳۹۷
هر چه زودتر دمتون و رو کولتون بزارین و از منطقه خاورمیانه بخصوص خلیج فارس برید.والا با جارو خاک انداز تو زباله دان تاریخ می اندازیمتون
محمد
۲۳:۲۹ ۰۶ مهر ۱۳۹۷
پس چی فک کردن. تروریست رو باید از ریشه اش خشکوند نه از برگ و شاخه. منتظر باشید....