سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش صندوق‌های شهرستانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی در فارس

صندوق‌های شهرستانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی در فارس به ۱۲ عدد افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جعفر صبوری پور معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی فارس با اشاره به گشایش سه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستانی در استانآ افزود: این صندوق‌ها با مشارکت شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی و سازمان جهاد کشاورزی فارس و در شهرستان‌های فیروزآباد، جهرم و اقلید گشایش یافت.

وی با بیان اینکه هر کدام از این صندوق‌های با سرمایه اولیه ۱۰ میلیارد ریالی شروع به کار کردند، تصریح کرد: تعداد سهام‌دار در صندوق شهرستانی فیروزآباد یک هزار و ۶۷ نفر، صندوق شهرستانی جهرم ۷۲۴ نفر و صندوق شهرستانی اقلید ۹۵۳ نفر است.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی فارس با بیان اینکه گسترش ۱۹ صندوق شهرستانی حمایت از توسعه کشاورزی در دستور کار سازمان جهاد کشاورزی فارس در سال جاری قرار دارد، اضافه کرد: پیش‌بینی می‌شود تا ۳ سال آینده، تمام شهرستان‌های استان از صندوق شهرستانی بهره‌مند شوند.

جعفر صبوری پور افزود: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی، یکی از راهکار‌هایی است که با مشارکت دولت و بهره برداران بخش کشاورزی برای افزایش سرمایه در این بخش اتفاق می‌افتد.

وی تصریح کرد: دانش، تکنولوژی و سرمایه سه ضلع مهم تولید پایدار در بخش کشاورزی است و نقش سرمایه در این سه ضلع از اهمیت بیشتری برخوردار است، زیرا کشاورز با سرمایه می‌تواند کسی که دانش خوبی دارد را جذب و تکنولوژی خوبی را تهیه کند.

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: در فارس علاوه بر صندوق استانی حمایت از توسعه بخش کشاورزی، ۳ صندوق حمایت از توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان، یک صندوق حمایت از توسعه منابع طبیعی و ۷ صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در شهرستان‌های نی ریز، سپیدان، مهر، فراشنبد، فیروزآباد، جهرم و اقلید فعالیت دارد.

انتهای پیام/ن

گسترش حمایت مالی از  بخش کشاورزی در فارس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.