سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور مجوز فعالیت آموزشی برای هفت موسسه در جنوب کرمان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت:هنرستان‌های کاردانش در شهرستان‌های جنوبی برای واگذاری امور آموزشی دانش آموزان خود در برخی از رشته‌ها فقط با مراکزی که از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان مجوز دریافت کردند قرار داد همکاری امضاء کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین اسحاقی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: تعداد هفت مرکز آموزشی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در رشته‌های تصویرسازی، طراحی صفحات وب، تولید چند رسانه‌ای و مدیریت و برنامه ریزی امور خانواده فعالیت آموزشی خود را آغاز کردند.

وی افزود: هنرستان‌های کاردانش در شهرستان‌های جنوبی که این رشته‌ها را در بر دارند، برای واگذاری امور آموزشی دانش آموزان خود فقط با مراکزی که از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان مجوز دارند قرار داد همکاری امضاء کنند.

حسین اسحاقی عنوان مراکزی که مجوز فعالیت آموزشی از اداره کل فرهنگ و ارشاد دریافت کردند را اعلام کرد و گفت:موسسه آفاق علم رودبار جنوب، کلیک سبزواران، فدک کهنوج، میثاق علم و دانش کهنوج، عرش علوم و فنون کهنوج، سپهر منوجان و موسسه ویدیو سینمایی آرمین فیلم از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برای سال تحصیلی جدید مجوز آموزشی دریافت کردند.

وی تصریح کرد:هرگونه واگذاری امور آموزشی هنرستان‌های کاردانش به مراکز دیگر، غیر قانونی است و مورد تأیید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان نمی‌باشد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به مدیران آموزش و پرورش شهرستان‌های جنوبی اعلام کرد: فقط با مراکز مذکور قرار داد همکاری امضاء کنند در صورت امضای هرگونه قرار داد خارج از این مراکز گواهی نامه‌های مهارت آموزی دانش آموزان آن هنرستان مورد تأیید این اداره کل نمی‌باشد.
انتهای پیام/ی

آموزش هنری به کارو دانشی ها در جنوب کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.