سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

مزار شهدای والامقام در اردبیل غباروبی شد

با حضور فرماندهان دستگاه‌های نظامی و انتظامی، مسئولان استانی و خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم همزمان با هفته دفاع مقدس مزار شهدای والامقام در اردبیل غبارروبی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سرهنگ کریم چشک، فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی استان اردبیل در آئین غبارروبی مزار شهدای والامقام اردبیل اظهار داشت: اقتدار و امنیت کنونی کشورمان درسایه خون شهدا رقم خورده و ما قدردان خون شهدا هستیم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام بیان کرد: در سایه خون شهدا کشورمان به اقتدار و امنیت همه‌جانبه دست یافته و ما قدردان خون پاک شهدا هستیم.

فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی استان اردبیل با اشاره به حوادث اخیر تروریستی اهواز و حرکت مزدورانه تروریستی و دشمنان بیان کرد: اقتدار نیروهای مسلح با این حرکت پیروز شده و نقشه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

چشک تصریح کرد: هفته دفاع مقدس برای قدردانی از تلاش رزمندگان و ایثارگران است و در این زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا است که ما قدردان خون شهدای والامقام هستیم.

وی از دستگاه‌های اجرایی استان سپاه استان، نیروی انتظامی، صدا و سیما و بنیاد شهید و دستگاه‌های مربوطه در ارتباط با برگزاری هفته‌ دفاع مقدس قدردانی کرد و از امام جمعه اردبیل نیز بابت حمایت همه‌جانبه از برنامه‌های هفته دفاع مقدس تشکر کرد.

فرماندار اردبیل نیز با اشاره به این که وحدت و همدلی خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است بیان کرد: روز به روز بر وحدت و اقتدار ملت ایران افزوده می‌شود.

جواد زنجانی بیان کرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس به صورت منظم برگزار شد و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا امری لازم و اساسی است که یادواره‌های شهدا به طور مستمر برگزار شد.

وی تصریح کرد: برگزاری رزمی فرهنگی با محوریت مرصاد فرصتی مناسب برای بیان رشادت‌های رزمندگان بود که استقبال مردم از این نمایشگاه حائز اهمیت است.

زنجانی اظهار کرد: باید فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج شود و یکی از نیازهای اساسی جامعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که دستگاه‌های اجرایی اهتمام ویژه‌ای دارند.

وی بیان کرد: دشمنان با ترفندهای مختلف درصدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت هستند که با بصیرت و ولایتمداری نقشه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شده است.

انتهای پیام/ح

اقتدار و امنیت کشور در سایه خون شهداست

برچسب ها: غباروبی ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.