سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت توجه به ورزش همگانی در خراسان رضوی

مدیر کل جدید ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ورزش همگانی، باتوجه به جمعیت ۶ میلیون نفری استان، باید جدی گرفته شود ودر مسئله قهرمانی باید به صورت ویژه کار کنیم.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ فرزاد فتاحی مدیر کل جدید ورزش و جوانان خراسان رضوی در مراسم معارفه اش با بیان اینکه در استان موفقیت‌های بیشتری را در این حوزه پیش رو خواهیم داشت گفت: ساماندهی امور جوانان، اوقات فراغت، ازدواج، رفاه قهرمان در اولویت برنامه‌های این نهاد است.

وی درخصوص ورزش همگانی بیان کرد: در بحث ورزش همگانی و جلب توجه مردم به ورزش برنامه‌های مختلفی را برنامه ریزی خواهیم کرد تا مردم ورزش را عضوی دائمی در زندگی خود ببینند.

وی درادامه گفت: باید از اعتماد وزیر ورزش و جوانان نسبت به خودم تشکر کنم، صبح امروز در لحظات ابتدایی حضورم در مشهد در حرم مطهر امام رضا (ع) با خودم عهد بستم هرچه در توان دارم برای پیشرفت استان بکار گیرم.

فتاحی با مهم بر شمردن مسئله قهرمانی گفت: در خصوص ورزش قهرمانی و حرفه‌ای از جمله استعدادیابی، قهرمان پروری، تیم داری، حمایت از باشگاه و سایر حوزه خصوصاً برنامه ریزی برای المپیک ۲۰۲۰ از سیاست‌های اصلی و کلیدی ما است که از همین فردا به صورت جدی پیگیری می‌شود.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با بیان اینکه خراسان رضوی ظرفیت‌ها و فرصت‌های بسیار زیادی در استان وجود دارد گفت: باید به این نکته توجه کرد که امکانات و منابع به طور مساوی بین اقشار مختلف جامعه تقسیم شود، بخصوص حمایت از بانوان باید پررنگ و جدی‌تر باشد و این بخش نیازمند حمایت است و دراستفاده ازبانوان در بخش خصوصی باید به ظرفیت ۵۰ درصدی برسیم.

وی درادامه گفت: امکانات و ظرفیت‌ها در مناطق کم برخوردار وشهر‌های مختلف استان باید به صورت مساوی و برحسب نیاز تقسیم شود.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با تاکید بر اینکه کوروش صبوریان مدیرکل سابق زحمات بسیاری در خراسان رضوی کشیده و از زحمات این دوست ارزشمند همیشه استفاده خواهم کرد گفت: من تلاش میکنم خدمتگذار لایقی برای این استان باشم.

کوروش صبوریان، مدیرکل سابق ورزش و جوانان خراسان رضوی دراین مراسم با اشاره از حمایت همه جانبه کسانی که در طول مدیریت وی را همراهی کردند گفت: از همه تشکر میکنم در این مدت برای سربلندی ایران تلاش کردیم و توفیقات به دست آمده نیازمند همراهی همه است.

انتهای پیام// ز. م
برچسب ها: اخبارورزشی ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.