سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک داور ویدئویی به لیگ قهرمانان اروپا هم رسید

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) به طور رسمی اعلام کرد که از فصل آینده در رقابت های لیگ قهرمانان این قاره از سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛   اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا ) که  مدت هاست با به کارگیری فناوری کمک داور ویدئویی ( VAR )مخالف بوده است، امروز تایید کرد که از فصل 2019-2018 رقابت های لیگ قهرمانان و از مرحله پلی آف این بازی ها از این فناوری استفاده خواهد شد.
در جلسه امروز (پنجشنبه) یوفا ، بررسی چند طرح در دستور کار قرار گرفت که یکی از آنها استفاده از فناوری کمک داور ویدئویی در رقابت‌های اروپایی فصل آینده بود که به تصویب رسید.
همچنین از VAR درسوپرجام اروپا 2019، یورو 2020 و در رقابت های فصل 2021-2020 لیگ اروپا از مرحله گروهی به بعد استفاده خواهد شد.

یوفا در حالی تا به امروز مخالف استفاده از VAR بودند که سری آ ایتالیا دو سال است که از این فناوری استفاده می کند و تابستان امسال هم در رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه فیفا از آن استفاده کرد.

الکساندر چفرین رئیس یوفا درباره تصمیم جدید اتحادیه اروپا گفت: مطمئن هستیم که معرفی VAR در ماه آگوست سال 2019 به ما برای پیاده‌سازی یک سیستم قوی و آموزش داوران برای اجرای کارآمد و موفق این فناوری در لیگ قهرمانان، معتبرترین تورنمنت باشگاهی فوتبال جهان، زمان کافی خواهد داد."


بیشتر بخوانید:


 انتهای پیام /


یوفا به استفاده از کمک داور ویدئویی تن داد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.