سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح امنیت محله محور در نیشابور

طرح امنیت محله محور با هدف ارتقاء امنیت اجتماعی و با محوریت شناسایی و دستگیری متهمان تحت تعقیب، سارقان خیابانی و خرده فروشان موادمخدر این شهرستان به اجرا درآمد.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: این طرح پس از جلسه توجیهی برای کارکنان و شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده با مشارکت ۲۱ تیم عملیاتی از پلیس امنیت عمومی، آگاهی، یگان امداد، پلیس مبارزه با موادمخدر و پلیس پیشگیری شهرستان اجرا شد.

سرهنگ حسین دهقان پور با تاکید به اینکه در این عملیات ضربتی تعداد ۱۳ خرده فروش موادمخدر، ۳ سارق و ۸ متهم سایر جرایم دستگیر شدند افزود: کشف حدود ۲ کیلو و ۴۵ گرم انواع موادمخدر، کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی، ۲۵۰ رول ایزوگام احتکار شده به ارزش ۴۵۰ میلیون ریال، پلمپ ۷ واحد صنفی متخلف و توقیف ۱۱ دستگاه وسیله نقیله متخلف از دیگر نتایج اجرای این طرح است.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی و ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان با نیروی انتظامی گفت: هدف از اجرای این طرح‌ها جلب رضایتمندی شهروندان و تحقق احساس امنیت است که این مهم با جدیت و به صورت مستمر توسط پلیس پیگیری می‌شود.


پلمپ  یک مغازه سوپر مارکت توزیع کننده موادمخدر


درراستای اجرای این طرح فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت گسترده مالک یک مغازه سوپر مارکت در امر تهیه و توزیع موادمخدر در بخش زبرخان شهرستان نیشابور، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
دهقانپور ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۵ شهر خرو پس از تحقیقات میدانی و اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی مقام قضائی متهم ۳۱ ساله را دستگیر و در بازرسی از مغازه این فرد مقدار ۲ کیلوگرم تریاک آماده توزیع را کشف کردند.

وی با اشاره به پلمپ این مغازه، تصریح کرد: در این زمینه ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام//ف. ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.