سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مزار شهدای ارومیه غبارروبی و عطرافشانی شد

همزمان با ششمین روز از هفته دفاع مقدس، گلزار شهدای ارومیه با حضور مسولان و اقشار مختلف مردم این شهرستان غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛آئین غبار روبی از مزار شهدا صبح امروز با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیرو‌های نظامی و انتظامی و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد، شرکت کنندگان باخواندن فاتحه و نثار شاخه‌های گل برمزار شهیدان با آرمان‌های دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان کردند.

امیر سرتیب دوم ستاد سید ابوالقاسم کریمی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 64 ارومیه در این مراسم گفت:دشمنان انقلاب اسلامی در این زمان حساس قصد دارند بین مردم اختلافاتی ایجاد کنند که مردم ولایتمدار ایران اسلامی آگاه بوده و هستند و توطئه های آنها را خنثی خواهند کرد.

امیر سرتیب دوم ستاد سید ابوالقاسم کریمی افزود: امروز با شهدای هشت سال دفاع مقدس عهد و پیمان می بندیم که راهشان را با تمام توان و قدرت و آخرین قطره خون خود ادامه خواهیم داد.

وی اضافه کرد: خون شهدای هشت سال دفاع مقدش باعث تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی شده است و باید راه آنان را با قدرت ادامه دهیم.

انتهای پیام/ی

 

گرامیداشت یاد شهدا

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.