سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارژن در اندیشه بردی دیگر در دسته برتر فوتسال

نماینده فارس برای کسب پنجمین برد خود، مقابل مقاومت قرچک صف آرایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته یازدهم لیگ برتر فوتسال مردان باشگاه‌های کشور تیم ارژن شیراز، از ساعت ۱۸ روز جمعه ششم مهرماه به میزبانی سالن ابوالفتحی رو در روی مقاومت قرچک قرار می‌گیرد.

ارژن شیراز تا پایان هفته دهم با ۴ برد، ۳ تساوی، ۳ شکست و ۱۵ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار گرفته و مقاومت قرچک با ۲ پیروزی، ۲ تساوی، شش شکست و هشت امتیاز، در رده یازدهم جای دارد.

حمید کمالی پیش از این بازی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: تمرینات به طور منظم برگزار شده و بازیکنان کاملا آماده این بازی هستند.

وی افزود:از هواداران تقاضا دارم مانند مسابقات گذشته در سالن حضور یابند و ارژن را حمایت کنند.

سرمربی ارژن در خصوص حاشیه‌های ایجاد شده در طول دو هفته اخیر هم إضافه کرد:جواد اسفندیاری دروازه بان تیم بصورت ناگهانی از تیم جدا شد و ما تازه فهمیدیم که به خارج از کشور رفته که برایش آرزوی موفقیت داریم، اما با داشتن مجتبی بذرافشان که کار با تجربه ایست، جایی برای نگرانی هواداران وجود ندارد.

ارژنی‌ها برای مصاف با مقاومت قرچک، نجفی را بدلیل محرومیت و مرتضی کشاورز و میثم برمشوری را بعلت مصدومیت در اختیار نخواهند داشت.

در هفته دهم لیگ برتر فوتسال مردان، نماینده فارس ۶-۲ مغلوب گیتی پسند اصفهان شد و مقاومت قرچک ۵-یک نتیجه را در بازی با میهمان خود مس سونگون واگذار کرد.

علیرضا عبدالغنی و مصطفی کرد قضاوت بازی ارژن شیراز و مقاومت قرچک را بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام/ن

دیدار تیم فوتسال ارژن و مقاومت قرچک

برچسب ها: فوتسال ، لیگ برتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.