سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضوی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مردمی کردن اقتصاد یکی از راهکارهای برون رفت از مشکلات فعلی کشور است

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری گفت: با برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیتها و منابع داخلی می‌توانیم بخشی از نیازهای ارزی کشور را تامین کنیم.

سید ابوالفضل رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با  خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به راهکارهای برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور گفت: این موضوع نیازمند چند مسئله است که اولین آن مردمی کردن اقتصاد است.

وی با بیان اینکه مردمی کردن اقتصاد جزء باورهای دینی ماست, گفت: مردمی کردن اقتصاد از اهداف امام خمینی (ره) بوده و در حال حاضر هم مورد توجه مقام معظم رهبری در باب سیاستهای اقتصاد مقاومتی است.

رضوی ادامه داد: تا زمانی که حضور مردم به صورت جمعی در فعالیتهای اقتصادی فراهم نباشد از تولید و ثروت مناسبی برخوردار نخواهیم بود.

وی توجه به تولید و عزت ملی را یکی از راهکارهای برون رفت از بحرانهای فعلی اقتصادی دانست و گفت: در سالهای اخیر شاهد ورود کالاهای غیر ضروری به کشور بودیم؛ چنانچه حدود 15 هزار میلیارد لباس از مبادی قانونی و غیر قاونی وارد کشور شد.

رضوی تاکید کرد: با برنامه ریزی و استفاده از ظرفیتها و منابع داخلی مانند فرآوری مواد معدنی تا اندازه ای نیازهای ارزی کشور تامین می‌شود.

انتهای پیام/

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.