از اهداف اصلی حضور این شرکت در ششمین نمایشگاه الکامپ زنجان ارائه خدمت به صورت الکترونیک و استقرار میز خدمت به عنوان یکی از ساختارهای مهم دولت الکترونیک و تلاش به منظور پاسخ مطلوب و آسان به مطالبهگری مردم است .
همچنین با توجه به اینکه یکی از اهداف ترسیم شده در برنامه استراتژیک شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در افق 1404 ، به صفر رساندن خدمات حضوری به مردم می باشد ، به همین دلیل ضمن ارائه توانمندی های شرکت در هوشمندسازی شبکه های توزیع برق ، از طرح های اجراشده در راستای رسیدن به هدف ارائه خدمات غیرحضوری در سطح گسترده رونمایی شد.
انتهای پیام/ن