سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش 53 درصدی صادرات گمرکات استان کرمانشاه

خلیل حیدری  مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه  از افزایش 53 درصدی صادرات گمرکات استان کرمانشاه در نیمه نخست سال جاری خبر داد.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه   در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  گفت : درشش ماهه نخست سال جاری 1 میلیاردو 396 میلیون و 668 هزارو 501  دلار کالا به وزن 2 میلیون و  823 هزارو 121  تن از گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شد است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزش 53 درصد افزایش و از حیث وزن 30 درصد رشد داشته است .

خلیل حیدری گفت: 662 میلیون و 916 هزارو 682 دلار با وزن 1 میلیون و 662 هزارو 684 تن  از کالاهای فوق درگمرکات کرمانشاه،  پرویزخان، خسروی و پاوه  اظهار و صادر شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش 54 درصد و از حیث وزن 31 درصد افزایش داشته است .

وی ادامه داد: سایر گمرکات کشور نیز در این مدت  733 میلیون و 751 هزارو 819 دلار کالا را  با وزن یک میلیون و 160 هزارو 437 تن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند . که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزش 52 درصد افزایش  و از حیث وزن نیز 28 درصد رشد داشته است .

 مدیرکل گمرکات کرمانشاه عمده کالاهای صادراتی از طریق این گمرکات را ظروف از مواد پلاستيکي ، سيب زميني محفوظ شده ، گوجه فرنگي تازه يا سردکرده ، انواع کاشی ،انواع نایلون پلاستیکی، کولرهاي آبي ، گرانول پلی اتیلن، نایلون پلاستیکی  رولی ، انواع بستی،  مصنوعات پلاستیکی شامل انواع ورقه و پالت ، عنوان نموده و افزود: بیشتر کالاهای فوق به کشور عراق صادر می شود.

 

وی بیان داشت: در نیمه نخست سال 1397 در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به 34 کشور صادرات قطعی صورت گردیده است.

 انتهای پیام/ز

افزایش صادرات در نیمه نخست سال جاری 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.