سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال از والیبالیست کرمانی اعزامی به تورنمنت جام فدراسیون آسیا + تصاویر

فاطمه حسنی، بانوی والیبالیست کرمانی که در قالب تیم ملی بانوان ایران در تورنمنت جام فدراسیون آسیا حضور یافته بود، پس از ورود در فرودگاه کرمان مورد استقبال ورزش دوستان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، فاطمه حسنی، بانوی والیبالیست کرمانی به عنوان تنها نماینده ی استان کرمان  در قالب تیم ملی بانوان ایران در تورنمنت جام فدراسیون آسیا حاضر شد.

تیم ملی والیبال بانوان ایران در رقابت های جام فدراسیون آسیا به عنوان هشتمی دست پیدا کرد،  عنوانی که هیچ ارتباطی به عملکرد این تیم در این تورنمنت نداشت و فرمول عجیب مسابقات که در سال جاری AVC(فدراسیون والیبال آسیا) آن را اجرایی کرده بود، دلیل اصلی این اتفاق است.
تیم ایران به دلیل عملکرد خود در تورنمنت های قبلی در سید سوم حضور داشت، بر اساس فرمول عجیب فدراسیون والیبال آسیا که در تمامی مسابقات رده های سنی نیز اجرایی شد، سه تیم برتر دوره قبلی در یک گروه، سه تیم دوم در گروه دیگر و به همین ترتیب گروه بندی ادامه پیدا می کند تا تیم های مدعی تنها با یکدیگر بازی کنند و تیم های ضعیف نیز برابر یکدیگر به میدان بروند.

بعد از پایان مرحله گروهی، تیم های برتر هر گروه به سراغ تیم های ضعیف تر می روند تا با یک تک بازی تکلیف نیمه نهایی و تیم های برتر مشخص شود.

 ۴ برد و ۳ شکست در نهایت باعث شد تا ایران به عنوان هشتمی دست پیدا کند، این در حالیست، استرالیا که در آخرین بازی ایران را شکست داد، تعداد بردهای کمتری داشت! سیستم برگزاری کاپ آسیا به شکلی بود که ایران ۳ بار با استرالیا در این رقابت ها روبه رو شد، اتفاقی که شاید در هیچ کجای دنیا رخ ندهد.

فاطمه حسنی، بانوی والیبالیست کرمانی پس از بازگشت از تورنمنت جام فدراسیون آسیا، در بدو ورود در فرودگاه کرمان (ساعت 1:20 بامداد) با استقبال پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جامعه ورزش روبه رو شد.

انتهای پیام/ب

مراسم استقبال از بانوی ملی پوش والیبال استان کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.