سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سارق با ۱۰ فقره سرقت دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از توقیف یک محموله قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: یک سارق با ۱۰ فقره سرقت دستگیر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ سید جواد رضوی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای برخورد قاطع با انواع سرقت و جلب رضایت شهروندان و در پی وقوع چند فقره سرقت در بخش شبانکاره، شناسائی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف سرقت‌ها به‌عنوان یک اولویت در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش‌های صورت گرفته توسط مأموران پلیس شخصی به نام «ح-ح» که حین سرقت موتورجوش و مقداری کابل از بلوک‌زنی اطراف شبانکاره بود دستگیر شد.

سرهنگ رضوی بیان کرد: متهم در بازجوئی‌ها و تحقیقات فنی به ارتکاب ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی، سرقت داخل خودرو، سرقت منزل، سرقت در معابر اعتراف و پس از تشکیل پرونده وتکمیل تحقیقات جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان دشتستان حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور‌های مواصلاتی یک دستگاه کامیون حامل لوازم خانگی قاچاق شامل تلویزیون، ماشین لباسشویی، ظرفشویی و یخچال را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان بیان داشت: این محموله به صورت غیرقانونی از طریق یکی از شهرستان‌های استان بارگیری و در حال انتقال به دیگر نقاط کشور بود.

سرهنگ رضوی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله‌های کشف شده را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند تصریح کرد: در همین ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام/م

محموله قاچاق در دشتستان توقیف شد

برچسب ها: سرقت ، نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.