سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رندر گوشی V40 ThinQ با طراحی خلاقانه و دوربین سه‌گانه فاش شد +تصویر

ایوان بلس به تازگی تصویر جدیدی از طراحی پنل‌های جلویی و پشتی گوشی V40 ThinQ فاش کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماه اکتبر یکی از بهترین و شلوغ‌ترین ماه های سال 2018 در زمینه عرضه گوشی‌های گوناگون از شرکت های متفاوت است. پیش از این اعلام شد که شرکت وان پلاس تصمیم دارد که در ماه اکتبر از گوشی نسل جدید خود یعنی OnePlus 6T رونمایی کند، همچنین مسئولان شرکت هواوی نیز ماه اکتبر را برای رونمایی از گوشی هوشمند پرچمدار خود یعنی Mate 20 Pro انتخاب کرده‌اند.

یکی دیگر از شرکت هایی که قصد دارد در ماه اکتبر سال 2018 از گوشی های نسل جدید خود رونمایی کند، شرکت ال جی است و تصمیم دارد محصول جدید خود یعنی V40 ThinQ را در تاریخ 3 اکتبر ( 11 مهرماه 97 ) طی مراسمی معرفی کرده و در دسترس کاربران قرار دهد. همه اینها در حالی است که به تازگی تصویری از گوشی هوشمند V40 ThinQ فاش شده است که طراحی آن را به وضوح نمایش می‌دهد.

دو ماه پیش یکی از خبرگزاری ها اعلام کرد که گوشی هوشمند V40 ThinQ قرار است با تجهیز به دوربین اصلی سه گانه و طراحی ناچ (Notch] در بالای صفحه نمایش عرضه شود و تصویر فاش شده از رندر V40 ThinQ نیز همین موضوع را تایید می‌کند؛ چرا که در تصاویر شاهد وجود دوربین سه گانه در پنل پشتی این محصول هستیم و بالای صفحه نمایش آن نیز طراحی ناچ به وضوح قابل مشاهده است.

گفتنی است؛ این تصاویر توسط افشاگر محصولات ال جی یعنی ایوان بلس فاش شده است. علاوه بر طراحی ناچ و دوربین سه گانه، تصاویر نشان می‌دهند که پنل پشتی این گوشی میزبان حسگر اثر انگشت است و همچنین در حاشیه سمت راست گوشی نیز دکمه ای قرار دارد که احتمالا متعلق به دستیار صوتی این گوشی است، درست مانند چیزی که در گوشی گلکسی نوت 8 و گلکسی نوت 9 شاهد آن هستیم.

در ادامه تصویر فاش شده از طراحی گوشی هوشمند V40 ThinQ شرکت ال‌جی را مشاهده می‌کنید:

 


بیشتر بخوانید: چگونه حافظه تلفن‌همراه خود را خالی کنیم؟ + آموزش تصویری


انتهای پیام/

گوشی هوشمند V40 ThinQ را با طراحی خلاقانه و دوربین سه‌گانه ببینید +تصویر

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.