سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه یزد؛

تاکید بر اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در فضای مجازی

امام جمعه یزدگفت: پلیس با قدرت هر چه بیشتر در فضای مجازی حضوری فعالانه داشته باشد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ آیت الله محمدرضا ناصری در گردهمایی بزرگ آمرین به معروف و ناهیان از منکر پلیس استان یزد با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر در جامعه گفت: آیات و روایات فراوانی در خصوص وجوب امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد که این نشان از اهمیت این فریضه در اسلام است.

 امام جمعه یزد از اقدامات پلیس در مبارزه با جرایم و آسیب‌های فضای مجازی قدردانی کرد و اظهار داشت: پلیس با قدرت هر چه بیشتر در فضای مجازی حضوری فعالانه داشته باشد.

آیت الله ناصری با بیان اینکه در هیچ مکتبی در دنیا به اندازه اسلام به امر به معروف و نهی از منکر اهمیت داده نشده است تصریح کرد: در این خصوص تبلیغات در مکاتب مختلف دنیا وجود دارد که برای معرفی حیات و دوام خودشان و حکومتشان است و در زمان طاغوت هم به همین گونه فعالیت می‌کردند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه اطاعت از خدا، پیامبر و قرآن ما را برای رسیدن به حق کمک می‌کند خاطرنشان کرد: وظیفه هر مسلمانی است که دست دیگران را برای رسیدن به کمال بگیرد و او را ترقی دهد.

آیت الله ناصری در ادامه ضمن اشاره به اهمیت فضای مجازی و اقداماتی که از سوی دشمن جهت گمراه کردن جوانان ایران اسلامی صورت می‌گیرد  در این حوزه تاکید کرد.

 سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان نیز گزارشی از اقدامات آمرین به معروف و ناهیان از منکر پلیس استان یزد ارائه و به مهمترین آسیب‌ها و جرایم به ویژه در حوزه اخلاقی اشاره کرد.

میرحیدری با اشاره به اینکه استان یزد از دیرباز به شهر مذهبی و دارالعباده شناخته شده اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بارزی که سبب شده مردم یزد به این عنوان در کشور شناخته شوند، توجه ویژه آن‌ها به ارزش‌های دینی و مراسم مذهبی است که در روز‌های مختلف سال در یزد برگزار می‌شود.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: ۱۲ اکیپ گشتی پلیس اخلاقی در مرکز استان و در هر شهرستان استان هم یک اکیپ ایجاد شده و در راستای ایجاد و حفظ امنیت اخلاقی جامعه تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از افراد با برپایی کارناوال‌های عروسی مزاحمت‌های بسیاری برای مردم به وجود می‌آورند خاطرنشان کرد: تذکر به ۹۳ کارناوال عروسی از جمله مواردی است که در این زمینه انجام و ۲۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

سردار میرحیدری افزود: در حوزه فضای مجازی با پشتیبانی پلیس فتا و پلیس امنیت بحمدالله در رصد و پایش این فضا برای جلوگیری از انتشار مطالب و تصاویر غیرمجاز و مبتذل اقدامات لازم صورت گرفته است.

انتهای پیام/ی

  پلیس در فضای مجازی حضوری فعالانه داشته باشد

برچسب ها: پلیس ، فضای مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.