سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرآورد شیرازی ها در لیگ برتر فوتسال بانوان

نماینده‌های شیرازی در شهرآورد روز جمعه روبه روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان، پویندگان صنعت فجر و پارس آرا شیراز ساعت یازده روز جمعه ششم مهرماه در سالن پهلوانان نصیری به مصاف هم خواهند رفت.

نجمه برزگر سرمربی پارس آرا شیراز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با بیان این که بازی حساسی پیش رو داریم، گفت: تیم پویندگان بازیکنان با تجربه‌ای در اختیار دارد، ولی ما با تمریناتی که انجام داده ایم برای برد پا به میدان می‌گذاریم و مطمئنا بازی خوبی خواهد بود.

ستاره زارع سرمربی تیم پویندگان صنعت فجر شیراز هم در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ با اشاره به این که این بازی برای ما حکم ۶ امتیاز را دارد، بیان کرد:برای تیم مقابل احترام قائلیم و در عین رفاقتی که داریم در بازی روز جمعه رقیب هم هستیم و همانند حریفمان برای پیروزی پا به میدان می‌گذاریم و برای برد و تثبیت جایگاهمان تلاش خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بازی راحتی نیست و مطمئنا هر تیمی که شایسته پیروزی است، برنده این بازی خواهد شد.

در هفته هفتم این رقابت‌ها پویندگان با نتیجه ۴ بر ۳ نتیجه را به شرکت ملی حفاری ایران واگذار کرد و پارس آرا ۸ بر ۱ از نامی نو اصفهان شکست خورد.

در پایان هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان پویندگان صنعت فجر با ۱۰ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به پارس آرا در جایگاه چهارم و پارس آرا در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام/ن

دیدار تیم فوتسال بانوان پویندگان صنعت فجر و پارس آرا 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.