سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 13 آبان فصل الخطاب است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در در جلسه ستاد هماهنگی و اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت : حضور مردم به خصوص جوانان و نوجوانان فصل الخطاب است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در جلسه ستاد هماهنگی و اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه امسال برنامه های بزرگداشت سالگرد انقلاب اسلامی در 2 محور تبیینی و آیینی اجرا می شود، گفت : باید برنامه های بزرگداشت ایام 13 آبان و 9 دی به گونه ای برگزار شود که در شأن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشد.

حسینی با بیان این که بیش از 300 رسانه و شبکه ماهواره ای علیه انقلاب سم پاشی می کنند گفت : دشمنان ایران اسلامی تلاش دارند تا با شبهه افکنی مردم را از نظام دور کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با تاکید بر این که جشن های پیروزی انقلاب همچون سال های گذشته باید جنبه مردمی داشته باشد گفت : حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان و به خصوص حضور نوجوانان و جوانان فصل الخطاب است و دشمنان را مایوس خواهد کرد .

در پایان  این جلسه هر یک از نمایندگان سازمان هایی که در این جلسه حضور داشتند برنامه های اجرایی خود برای 13 آبان و برگزاری هرچه بهتر این راهپیمایی ارائه کردند.


انتهای پیام /ک


برگزاری جلسه ستاد هماهنگی و اجرایی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در زنجان

برچسب ها: 13 آبان ، محرم 97
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۲۲ ۰۴ مهر ۱۳۹۷
زنده باد ایران وایرانی