سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار مرکزی خبرداد؛

صدور مستقیم ویزای اربعین در اراک

استاندار مرکزی از راه اندازی دفتر موقت کنسولی عراق در اراک خبرداد.

سید علی آقازاده استاندار مرکزی در حاشیه جلسه با مدیران استان   در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ از راه اندازی دفتر موقت کنسولی عراق در اراک به منظور صدور ویزای اربعین خبرداد.

آقا زاده افزود: سال‌های گذشته روادیدزائران اربعین استان مرکزی در قم و تهران صادر می‌شد، اما امسال با پیگیری مسئولان و برای رفاه حال زائران استان این دفتر در کنار سازمان حج و زیارت استان مرکزی واقع در اراک، بلوار راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه اجتماع میلیونی مردم در اربعین ریشه در مسائل اعتقادی و فرهنگ عاشورایی دارد اضافه کرد: بزرگترین اجتماع انسانی در کره زمین گردهمایی حماسه حسینی اربعین است و این موضوع نشان دهنده تاثیر عمیق فرهنگ عاشور و یک افتخار برای ملت ایران و شیعیان است.

استاندار مرکزی به مسئولان اربعین حسینی استان مرکزی تاکید کرد: با برنامه ریزی دقیق و همت بیشتر در صحنه باشند و به زائران ابا عبدالله (ع) خدمت کنند چراکه هم وظیفه اداری و هم مسئولیت اخلاقی و انسانی است.

برپایی چادر‌های پذیرایی، آماده سازی نمازخانه ها، سرویس‌های بهداشتی، آمادگی کامل پلیس راهور و پلیس راه راهداری و نیرو‌های نظامی و امنیتی ن، ظارت بر رستوران‌ها و ساماندهی و نظارت بر ورود و خروج اتباع از تاکیدات استاندار در این جلسه بود.

سال گذشته قریب به ۶۰ هزار نفر از استان مرکزی به عازم عتبات عالیات شدند.

انتهای پیام / ج

استقرار دفتر موقت کنسولی عراق در اراک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.