سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده ناحیه مقاوت بسیج میبد؛

دسیسه‌های دشمنان با اقتدار مردم ایران نقش بر آب خواهد شد

فرمانده سپاه میبد گفت: خروج از مهلکه‌ای که دشمن ایجاد کرده است طی هشت ماه آینده ، انقلاب را در آستانه چهل سالگی بیمه و دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سرگرد مصطفی بهشتی فرمانده سپاه میبد در مراسم تودیع و معارفه مسئول حوزه مقاومت بسیج خدیجه الکبری میبدگفت: خروج از مهلکه‌ای که دشمن ایجاد کرده است در طی هشت ماه آینده، انقلاب را در آستانه چهل سالگی آن بیمه  و دسیسه‌های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد.

سرگرد  بهشتی  با اشاره به رویکرد سپاه در جهت انتخاب افراد بسیجی برای تصدی حوزه‌های بسیج، اجرای طرح‌های مختلفی را در حوزه سپاه و بسیج عنوان کرد که لازم است نقش آفرینی بسیجیان از طریق اجرای یکی از این طرح‌ها نمود پیدا کند.

وی  افزود: در طرح  مسجد محوری در راستای برگشتن پایگاه‌ها به مساجد، باید مسجد به عنوان یکی از پایگاه‌های بسیج قرار گیرد و سکان امور فرهنگی آن به دست بسیج اداره شود.

فرمانده سپاه ناحیه میبد همچنین به طرح شهید بهنام محمدی در سطح مدرسه، مسجد و خانه اشاره نمود که طرح شش ساله و بسیار گسترده با هدف تربیت هشت میلیون جوان انقلابی بسیجی در سطح کشور است.

وی در ادامه توضیحاتی را نیز در مورد طرح‌های شهید حججی، طرح رضویون، طرح اردو‌های جهادی، طرح جهاد سلامت، طرح صالحین، طرح همگام با کشاورزان و طرح مقابله با آسیب‌های اجتماعی ارائه نمود.

بهشتی نقش بسیجیان را در شرایط اقتصادی اخیر در جامعه بسیار چشمگیر عنوان  و بر لزوم فعالیت بسیجیان در حوزه‌ها و ابعاد گوناگون نیز تاکید کرد و افزود: با اجرای طرح تحولی سپاه، شاهد اتفاقات خوبی در حوزه بسیج خواهیم بود.

مصطفی گلمحمدی مسئول بیسج دانشجویی میبد نیز در این مراسم، با اشاره به اینکه، جذب بدنه بسیج شدن، بیمه کردن افراد را در پی دارد، افزود: با گفتمان سازی و تعبیر گفتمان‌های انقلاب به زبان روز می‌تواند، ما را در مسیر انقلاب پیش برد.

وی خاطرنشان کرد: برای تقویت بدنه بسیج، در ابتدا باید خود مقید به نظم و صاحب محتوا باشیم، همچنین باید تولید و انتشار محتوا در بدنه بسیج باشد.

مسئول بسیج دانشجویی بر لزوم جامع الاطراف بودن افراد بسیجی تاکید نمود و تصریح کرد: یک بسیجی باید در زمینه‌های علمی، تقوایی، معرفتی، بصیرتی و مهارتی توانمند باشد.

انتهای پیام/ی

  اقتدار مردم ایران نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کند

برچسب ها: سپاه ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.