سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز ثبت‌نام در دوره‌ فیلم‌نامه‌نویسی و کارگاه ایده‌یابی فیلم100

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان همدان از برپایی دوره‌ 6 ماهه‌ فیلم‌نامه نویسی و کارگاه یک روزه‌ ایده‌یابی فیلم 100 ثانیه‌ای خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، داوود عبدالملکی،مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان همدان گفت: یک دوره‌ شش ماهه‌ فیلم‌نامه نویسی تولید محور به صورت هفتگی با مدرسان استانی و کشوری برگزار می‌ شود.

وی اظهار داشت: هریک از هنرجویان تا پایان این دوره 2 فیلمنامه را به نگارش در خواهند آورد که با حمایت حوزه هنری استان، در پایان دوره به تولید خواهد رسید.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان افزود: علاقمندان تا پایان وقت اداری روز 5 شنبه 12 مهرماه فرصت دارند با همراه داشتن یک قطعه عکس و کپی کارت ملی یا شناسنامه برای ثبت‌نام برای گزینش اولیه در واحد هنرهای تصویری این حوزه حضور یابند. افراد پذیرفته‌شده با پرداخت مبلغ 100هزار تومان جهت صدور گواهی شرکت در دوره، ثبت‌نام خود را نهایی خواهند کرد.

وی در رابطه با کارگاه ایده‌یابی فیلم 100ثانیه‌ای نیز اضافه کرد: به منظور تقویت کیفی آثار ارسالی به جشنواره‌ فیلم‌های صدثانیه‌ای نیز با همکاری حوزه هنری مرکز، کارگاه یک روزه‌ ایده‌یابی فیلم 100 ثانیه‌ای را با حضور یک مدرس کشوری در نیمه‌ نخست مهرماه برگزار خواهیم کرد.

عبدالملکی ابراز کرد: این نشست با هدف بررسی و تولید ایده‌های فیلم کوتاه 100 ثانیه‌ای برگزار خواهد شد و در این نشست طرح‌های رسیده، بررسی، بازخوانی و بازنویسی شده و در ادامه با حمایت‌های حوزه هنری استان به تولید خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون حدود 30 طرح منتخب برای شرکت در این نشست به این حوزه رسیده است و علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این کارگاه تا پایان روز پنجشنبه 12 مهرماه با همراه داشتن یک قطعه عکس، کپی کارت ملی یا شناسنامه و مبلغ 10هزارتومان، طرح ها و ایده‌های خود را به واحد فیلمسازی این حوزه ارائه نمایند.

انتهای پیام/ ش

فیلم‌نامه‌نویسی و کارگاه ایده‌یابی فیلم100 در همدان

 

برچسب ها: حوزه هنری ، هنر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.