سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سجادی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اظهارات فائزه هاشمی مواد اولیه خوراک رسانه‌ای معاندین انقلاب است

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری  اظهارات فائزه هاشمی مبنی بر برگزاری رفراندم برای رابطه با آمریکا را آب به آسیاب دشمن ریختن دانست و گفت: اینگونه اظهارنظر‌ها مواد اولیه خوراک رسانه‌ای معاندین و ضدانقلاب را تهیه می‌کند.


کمال سجادی، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار  حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به مواضع اخیرا فائزه هاشمی مبنی بر برگزاری رفراندم برای رابطه با آمریکا و تلاش اصلاح‌طلبان برای توجیه کردن اظهاراتش گفت: اینگونه مصاحبه‌ها و اظهارنظر‌ها واکنش‌هایی را در داخل و خارج از کشور دارد که طبیعتا مواد اولیه خوراک رسانه‌ای معاندین و ضدانقلاب را تهیه کرده و آب به آسیاب دشمن می‌ریزد.

فعال سیاسی اصولگرا  با بی ارزش خواندن اینگونه اظهارات گفت: رفراندم سازوکار خود را داشته و همانطور که در گذشته در مورد قانون اساسی و در روند اصلاح آن داشتیم؛ آن‌هایی که طرفدار رفراندم هستند؛ مبنای آن را  بیان نمی‌کنند.

سجادی در ادامه افزود: مرحوم هاشمی رفسنجانی هم در همین چهارچوب نظام عمل کرده و پرسش اساسی این بوده که امثال فائزه هاشمی  چرا چنین مطالبی را طرح و دنبال می‌کنند؟

عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به سازوکار قانونی تعبیه شده برای رفراندم گفت: اساسا این صحبت‌ها بی مبنا بوده و ارتباطی به اشخاص نخواهد داشت و نهاد‌های مسئول در این باره حق اظهار نظر و عمل دارند. این اشخاص قصد مخالفت با برخی از مواد قانون اساسی داشته و به این نیت این مطالب را طرح می‌کنند.

سجادی با بیان تجربه گذشته و طرح این سوال که آیا از گذشته عبرت نمی‌گیرند؛ افزود: کسانی که این حرف‌ها را بیان کرده حتی از گذشته و کسانی که در گذشته این مطالب را طرح کرده اند عبرت نگرفته و این مسئله نوعی همنوایی با رسانه‌های معاند نظام به شمار می‌رود.

این فعال سیاسی اصولگرا در پایان خاطرنشان کرد: برای این افراد که سرسفره انقلاب ارتزاق کردند و به لحاظ خانوادگی ارتباطی هم با مرحوم هاشمی رفسنجانی دارند؛ باید اظهار تاسف کرد که چرا چنین اظهاراتی را  بیان کرده که حتی ارزش پاسخگویی هم ندارد. نیت و قصد امثال این‌ها در رسانه‌ها مطرح شده و مصداق عوام فریبی  و عقده گشایی است.

گفتنی است فائزه هاشمی؛ در مصاحبه با یک رسانه خارجی اظهاراتی در مورد برگزاری رفراندم در رابطه با آمریکا کرده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: سجادی ، فائزه هاشمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.