سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای برنامه سیرک به قیمت حیوان آزاری! +فیلم

ببری که مجبور شد تا برای دفعات مختلف از میان حلقه های آتشین عبور کند حین اجرای برنامه سیرک دچار حادثه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شاید یکی از بیرحمانه ترین و غیرانسانی ترین عمل انسان استفاده از حیوانات برای تفریح و سرگرمی باشد. شاید دیده باشید که گردانندگان سیرک به قیمت آزار رساندن به حیوانات مختلفی از جمله شیر، ببر یا فیل برای خنداندن یا سرگرمی تماشاچیان استفاده می کنند. عملی که در واقع مصداق بارزی از حیوان آزاری است. مانند اتفاقی که به تازگی حین اجرای نمایش یک سیرک در روسیه رخ داد.

در این حادثه ببری که توسط مربی اش مجبور شد تا برای دفعات مختلف از میان حلقه های آتشین عبور کند حین اجرای برنامه دچار حادثه شد. در این حادثه که در مقابل چشمان وحشت زده تماشاچیان رخ داد این ببر بیچاره پس از چند بار پریدن از میان حلقه های آتش در حالی که کاملا بی حال شده بود در گوشه ای از صحنه روی زمین افتاد. در ویئویی که منتشر شده است دو ببر را در حال اجرای نمایش عبور از حلقه های آتشین نشان می دهد. یکی از ببرها پس از چند بار پریدن از میان حلقه ها دچار بی حالی شد و روی زمین افتاد. در این ویدئو مشاهده می شود که مربی ببر تلاش می کند با گرفتن دم ببر این حیوان را وادار به اجرای ادامه نمایش کند اما موفق به این کار نمی شود. در ادامه او درخواست یک ظرف آب می کند و پس از ریختن آب روی ببر تلاش می کند تا حیوان را از صحنه نمایش خارج کند.

برادر و خواهری که مسئولیت اداره اجرای نمایش در سالن را بر عهده داشتند ادعای حیوان آزاری و خشونت علیه حیوانات را رد کردند. "آرتور باگداساروف" گفت او و خواهرش نگران بودند ببری که روی زمین افتاده بود توسط شش ببر دیگر مورد حمله قرار بگیرد و حمام خون راه بیافتد و به همین علت با گرفتن دم ببر آن را از صحنه خارج کردند.

گفتنی است؛ این اتفاق در منطقه "ماگنیتوگورسک" روسیه رخ داد.

انتهای پیام/

توقف اجرای نمایش سیرک به علت بدحال شدن ببر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ایوب
۰۳:۵۸ ۰۸ مهر ۱۳۹۷
بر مردم آزار وحیوان آزار لعنت ..