سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

صرفه‌جویی ۴ میلیارد تومانی با طرح سفیران جوان اقتصاد مقاومتی در دانشگاه‌ها/ ۱۸۸ خوابگاه جدید احداث می‌شود

صالحی عمران با اشاره به احداث ۱۸۸ خوابگاه جدید گفت: در تابستان امسال توانستیم 148 خوابگاه دانشگاه فنی و حرفه‌ای را بهسازی و تکمیل کنیم.

ابراهیم صالحی عمران رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: طرح سفیران جوان اقتصاد مقاومتی در دانشگاه فنی حرفه‌ای تابستان امسال کلید خورد و در این طرح از دانشجویان برای انجام پروژه‌های داخل دانشگاه استفاده شد؛ به این ترتیب دانشجویان می‌توانند همه کار‌های عمرانی در دانشگاه را انجام دهند، در این طرح علاوه بر کاهش هزینه‌های دانشگاه از لحاظ اقتصادی نیز کمک زیادی به دانشجویان می‌شود، از همه روسای استانی نیز خواسته‌ایم تا به این طرح توجه ویژه‌ای داشته باشند؛ این طرح 4 میلیارد تومان در دانشگاه‌ها صرفه جویی را شامل می‌شود.

ساخت 8 هزار تخت دانشجویی توسط دانشجویان

وی افزود: امسال سال سومی است که این طرح اجرا می‌شود و حدودا تاکنون 2000 نفر برای حضور در آن ثبت نام کرده‌اند و بنا شده 8000 تخت دانشجویی توسط دانشجویان ساخته شد.

 رئیس دانشگاه فنی وحرفه ای افزود: تابستان امسال 178 خوابگاه با پیش بینی منابع مالی حدود 10 میلیارد تومان که بخشی از آن توسط دانشگاه و بخشی توسط صندوق رفاه تامین شد، مراحل بهسازی را پشت سر گذاشت و 30 خوابگاه از رتبه پنج به چهار و 60 خوابگاه از رتبه چهار به سه و 57 خوابگاه از رتبه سه به دو رسیدند.

صالحی عمران گفت: در تابستان امسال توانستیم بسیاری از خوابگاه های این دانشگاه را بهسازی و تکمیل کنیم که شرایط رفاهی مطلوبی برای دانشجویان فراهم شود،و در حال حاضر    188  خوابگاه در دست احداث داریم. 

وی یادآورشد:  طبق پیش بینی های صورت گرفته حدود 50 هزار نفر در دورهای کارشناسی ناپیوسته وارد دانشگاه فنی و حرفه ای شدند که خبری خوب برای دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای سراسر کشور است که از این طریق می توانند دوره های تکمیلی کارشناسی ناپیوسته و دوره های مهارتی را ادامه دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.