سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونق تولید در خوزستان با اختصاص اعتبار میلیاردی

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان از اختصاص 6 هزار میلیارد ریال اعتبار به منظور رونق تولید در واحدهای تولیدی کوچک و متوسط استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نوراله حسن زاده، رییس سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان که امروز در سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برگزار شد اظهار داشت: سال گذشته 4 هزار و 400 میلیارد ریال اعتبار به منظور رونق تولید در واحدهای تولیدی کوچک و متوسط استان اختصاص یافته بود که این رقم امسال به 6 هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

وی با بیان اینکه این اعتبار برای واحدهای تولیدی در بخش های مختلف صنعت، کشاورزی، اصناف تولیدی و میراث فرهنگی و گردشگری پرداخت می شود تصریح کرد: با شرایطی مشخص شده پرداخت آسان تر خواهد شد.

حسن زاده به برنامه ریزی در نظر گرفته شده استانداری خوزستان برای پرداخت این اعتبار اشاره کرد و بیان داشت: امیدواریم با تلاش کلیه دستگاه های اجرایی و بانک ها شاهد نتایج بهتری برای بخش صنعت در استان باشیم.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان در ادامه با بیان اینکه سال گذشته در بخش پرداخت تسهیلات به صنایع، بانک تجارت با پرداخت 428 میلیارد و 195میلیون ریال بالاترین آمار را از لحاظ پرداخت تسهیلات به خود اختصاص داده افزود: بانک صنعت و معدن با پرداخت 408 میلیارد و 820 میلیون ریال به 25 واحد صنعتی در رتبه دوم پرداخت از محل این منابع اعتباری قرار دارد.

انتهای پیام/گ

اختصاص اعتبار برای رونق تولید

برچسب ها: تولید ، صنعت و معدن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.