سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای بیش از ۹۰۰ برنامه فرهنگی و تفریحی در مجموعه باغ فدک

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت:در تابستان ۹۷ شهروندان اصفهانی و مسافران از اجرای بیش از ۹۰۰ برنامه فرهنگی و تفریحی در مجموعه باغ فدک بهره‌مند شدند.

علی اصغر شاطوری در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، اظهارکرد: از ابتدای امسال تاکنون ۹۵ هزار و ۵۸۳ خودرو وارد باغ فدک شده و ۳۸۳ هزار نفر از امکانات این کمپینگ گردشگری، فرهنگی، تفریحی و ورزشی استفاده کردند.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های رفاهی و تفریحی لازم در باغ فدک مهیا شده است، تصریح کرد: از جمله امکانات باغ فدک ایجاد زمین‌های ورزشی اسکیت، تیراندازی، کتابخانه، محل بازی‌های فکری و پارک بادی است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: حدود دو هزار سکو در باغ فدک وجود دارد که شهروندان در تمام فصول سال می‌توانند از آن برای استراحت و تفریح استفاده کنند.

وی با بیان اینکه وجود دریاچه مصنوعی زیبایی باغ فدک را دو چندان کرده است، اظهارکرد: در تابستان ۹۷ شهروندان اصفهانی و مسافران از اجرای بیش از ۹۰۰ برنامه فرهنگی و تفریحی در مجموعه باغ فدک بهره‌مند شدند.

شاطوری ادامه داد: تابستان سال جاری در باغ فدک هر پنجشنبه برنامه‌های جشنواره‌ای همراه با مسابقه‌های شاد خانوادگی برگزار شد که مورد استقبال گسترده شهروندان قرار گرفت.

 

انتهای پیام/م

 

حضور ۳۸۳ هزار نفر در باغ فدک اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.