سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شورای عالی افتاء کردستان اقدام تروریستی اهواز را محکوم کردند

شورای عالی افتاء استان کردستان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدام تروریستی اهواز، اعلام داشتند بدون شک این عملیات تروریستی مانع رشد و پیشرفت توان دفاعی کشور نخواهد شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،متن این بیانیه به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
مَن قَتَلَ نَفْساً بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعاً
 
حادثه تروریستی اهواز بار دیگر مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی را داغدار نمود. مردمی که آمده بودند تا در نخستین روز از هفته دفاع مقدس شاهد نمایش قدرت نیروهای مسلح و تماشاگر ارتقای توانمندی‌های دفاعی نظامی و انتظامی نظام اسلامی باشند، ناگهان هدف حملات ناجوانمردانه ایادی و عوامل وابسته به سرویس‌های بیگانه قرار گرفتند و بی‌رحمانه بخاک و خون کشیده شدند.
 
بدون شک این عملیات تروریستی مانع رشد و پیشرفت توان دفاعی کشور نخواهد شد و در عزم قوای مسلح برای دفاع از ملت غیور ایران و حراست از مرزهای میهن اسلامی، خللی وارد نخواهد کرد و دولتمردان کشور را برای توسعه همه جانبه کشور و پیگیری مطالبات مشروع مردم بویژه ساکنان مناطق مرزی غرب کشور که حق عظیمی بر رقبه نظام اسلامی دارند، مصمم‌تر خواهد کرد.
 
اینجانبان ضمن محکومیت این اقدام کور و اعلام انزجار از عوامل و ایادی این جنایت هولناک، برای شهدای این واقعه دلخراش علو درجات و برای مجروحان و مصدومان شفای عاجل و برای بازماندگان این رویداد سهمگین، اجر جزیل و صبر جمیل مسألت مینمائیم وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبُونَ.
 
دبیر و اعضای شورای افتای استان کردستان

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.