سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وصل شدن آب آشامیدنی ۱۷۰ خانوار سیل زده در رودبار

آب آشامیدنی ۱۷۰ خانوار سیل زده گنجه رودبار که براثر سیلاب دیروز قطع شده بود وصل شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ میرغضنفری فرماندار رودبار گفت: بارش شدید باران و طغیان رودخانه در گنجه شهرستان رودبار که موجب آب گرفتگی خانه‌ها و خسارت به تاسیسات برق رسانی، آبرسانی، محصول زیتون و معابر این روستا شده بود با تلاش‌های نیرو‌های خدمت رسان برخی از مشکلات رفع شده است.
وی افزود: با تلاش نیرو‌های خدمات رسان آب آشامیدنی ۱۷۰ خانوار گنجه وصل شد و آب ۸۰ خانوار دیگر این روستا با تانکر تامین می‌شود.
فرماندار رودبار با بیان اینکه برق روستای گنجه که به علت سقوط یک تیر برق قطع شده بود وصل شدگفت: تلاش‌ها برای مرمت تاسیسات آب آشامیدنی ادامه دارد.
میر غضنفری افزود: وضعیت گاز رسانی و خدمات مخابراتی در روستای گنجه عادی است.
وی با بیان اینکه در سیل عصر روز گذشته روستای گنجه دیوار برخی خانه‌ها هم خراب شد گفت:تلاش می‌شود هر چه زودتر اعتباراتی برای ترمیم خانه‌های خسارت دیده تامین شود.
فرماندار رودبار تصریح کرد: امروز کارشناسان ستاد مدیریت بحران استان برای محاسبه خسارات مالی وارده به گنجه رودبار آمده اندو تاکنون خسارت وارده برآورد نشده است.
عصر دیروز بارش شدید باران به مدت ۲۰ دقیقه و طغیان رودخانه در گنجه رودبار علاوه بر اینکه موجب آبگرفتگی خانه‌ها شد به تاسیسات برق رسانی، آبرسانی، محصول زیتون و معابر این روستا خسارت وارد کرد.

 

انتهای پیام / ق

وارد مدارشدن آب آشامیدنی خانوارهای سیل زده گنجه رودبار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.