سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حبیب زاده مطرح کرد؛

شرکت‌های تابعه همشهری بر خلاف مصوبه هنوز ادغام نشده‌اند

حبیب زاده گفت: شرکت‌های پیام همشهری، گروه مجلات همشهری و توسعه چاپ همشهری تنها بر روی کاغذ ادغام شده‌اند و در واقعیت اینگونه نیستند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افشین حبیب زاده رئیس کمیسیون نظارت شوای شهر تهران در هشتاد و نهمین جلسه شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، در تذکر پیش از دستور خود با بیان اینکه شورا در دوره سوم به منظور اهمیت استفاده از قابلیت‌های اجرایی و لزوم هماهنگی بر نحوه مدیریت بر سازمان‌ها شهرداری‌ را به سازماندهی شرکت‌های وابسته از طریق ادغام و واگذاری مکلف کرده است، اظهار کرد: یکی از بندهای این مصوبه مربوط به ادغام شرکت‌های پیام همشهری، گروه مجلات همشهری و توسعه چاپ همشهری است.

وی افزود: بر این اساس طبق آگهی منتشر شده در روزنامه رسمی، 94 شرکت پیام همشهری در فرآیندی قانونی صرفا روی کاغذ در مؤسسه همشهری ادغام شده‌اند و بر اساس قانون تجارت هویت مستقل حقوقی ندارند.

رئیس کمیسیون نظارت شورای شهر تهران با بیان اینکه تاکنون ادغام شرکت پیام همشهری در عمل اجرایی نشده است، گفت: بر خلاف ماهیت مصوب ابلاغی به شورای تهران همچنان جدا از مؤسسه همشهری با هیأت مدیره به صورت شرکتی مجزا اداره می‌شود و امور مربوط به قراردادهای خرید و فروش و پرداخت حقوق کارکنان همانند یک شرکت انجام می‌شود.

حبیب زاده خاطر نشان کرد: تاکنون هیچ گونه ادغام واقعی در حوزه مالی و بازرگانی همشهری صورت نگرفته و بر این اساس لازم است شهردار تهران به این امر توجه و رسیدگی کند.

وی در پایان با اشاره به انتصاب مدیر عامل جدید سازمان نیازمندی‌های همشهری خواستار بررسی فرآیند انتصاب او شد.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.